Kan nogen hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2013

LineSchack

Hej 

min datter har i januar som alle andre haft omgangssyge. Med voldsomme opkastninger og meget tynd mave. Men her i nat kastede hun op to gange og sov så resten af natten uden noget. Her til morgen er hun glad men lidt pjevset. Hun havde ikke tynd mave i morges men her til eftermiddag har hun så tynd mave, ikke vandigt men tyndt.... Hun har ikke kastet op siden i nat. Hun er enormt pylrer og har let feber. 

Er det omgangssyge? Eller hva dælen sker der? Syntes det var værre sidste gang.  Troede faktisk at det var de jordbær hun spiste igår, se var forholdsvis umodne... 

Plz hjælp, er så hys med omgangssyge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Rikke2404

LineSchack skriver:

Hej 

min datter har i januar som alle andre haft omgangssyge. Med voldsomme opkastninger og meget tynd mave. Men her i nat kastede hun op to gange og sov så resten af natten uden noget. Her til morgen er hun glad men lidt pjevset. Hun havde ikke tynd mave i morges men her til eftermiddag har hun så tynd mave, ikke vandigt men tyndt.... Hun har ikke kastet op siden i nat. Hun er enormt pylrer og har let feber. 

Er det omgangssyge? Eller hva dælen sker der? Syntes det var værre sidste gang.  Troede faktisk at det var de jordbær hun spiste igår, se var forholdsvis umodne... 

Kunne desværre godt lyde til at den bette er blevet ramt  Havde en veninde, hvis datter havde det samme. Feber, tynd mave, røde øjne og numse og opkastninger. Det tog en tur til vagtlægen, som mente at det var en virus. Det fik nogen børnepernodiler. Hun havde det hvis i 3 dage. Hun er 5 måneder. De stakkels pus  

Anmeld

5. april 2013

LineSchack

Rikke2404 skriver:

Kunne desværre godt lyde til at den bette er blevet ramt  Havde en veninde, hvis datter havde det samme. Feber, tynd mave, røde øjne og numse og opkastninger. Det tog en tur til vagtlægen, som mente at det var en virus. Det fik nogen børnepernodiler. Hun havde det hvis i 3 dage. Hun er 5 måneder. De stakkels pus  

Øv øv, havde sådan håbet det var noget andet... 

Det så hammer øv for de små..Især din venindes på 5 mdr de har jo ikke så meget at give af. Min pige er 1 år...Men øvvv... 

Tak for svar , så må det jo være skånekost :/

Anmeld

5. april 2013

Rikke2404

LineSchack skriver:

Øv øv, havde sådan håbet det var noget andet... 

Det så hammer øv for de små..Især din venindes på 5 mdr de har jo ikke så meget at give af. Min pige er 1 år...Men øvvv... 

Tak for svar , så må det jo være skånekost :/

Ja det er virkelig en skam  De små kan jo hverken gøre fra eller til.. 

Men ja, hun var total færdig.. 

God bedring til den lille trold 

Anmeld

5. april 2013

LineSchack

Rikke2404 skriver:

Ja det er virkelig en skam  De små kan jo hverken gøre fra eller til.. 

Men ja, hun var total færdig.. 

God bedring til den lille trold 

Mange tak, nej det simpelthen bare en hammer uretfærdig sygdom. 

Anmeld

5. april 2013

Gittemor09

LineSchack skriver:

Hej 

jeg kom selv lige hjem fra en eftermiddag på børneafdelingen med min søn på 5 mdr.

opkast den sidste uge, hoste på 2. dagen, hurtig vejrtrækning, og 39,5 i feber....

hans vejrtrækning er blevet forværret pga. sygdom og fordi han har bronkitis i forvejen...

det var en god gang infektion i halsen... og der kunne ikke gøres så meget på nuværende tidspunkt fordi han er så lille...

men vi skal ringe med det samme hvis hans vejrtrækning forværres, så skal han have ilt...

der er rigtig meget influenza i omløb, så det kunne bestemt godt tyde på at det er sådan en omgang din datter har fået...

rigtig god bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.