LineSchack skriver:
Hej
min datter har i januar som alle andre haft omgangssyge. Med voldsomme opkastninger og meget tynd mave. Men her i nat kastede hun op to gange og sov så resten af natten uden noget. Her til morgen er hun glad men lidt pjevset. Hun havde ikke tynd mave i morges men her til eftermiddag har hun så tynd mave, ikke vandigt men tyndt.... Hun har ikke kastet op siden i nat. Hun er enormt pylrer og har let feber.
Er det omgangssyge? Eller hva dælen sker der? Syntes det var værre sidste gang. Troede faktisk at det var de jordbær hun spiste igår, se var forholdsvis umodne...
Plz hjælp, er så hys med omgangssyge.
jeg kom selv lige hjem fra en eftermiddag på børneafdelingen med min søn på 5 mdr. 
opkast den sidste uge, hoste på 2. dagen, hurtig vejrtrækning, og 39,5 i feber....
hans vejrtrækning er blevet forværret pga. sygdom og fordi han har bronkitis i forvejen...
det var en god gang infektion i halsen... og der kunne ikke gøres så meget på nuværende tidspunkt fordi han er så lille...
men vi skal ringe med det samme hvis hans vejrtrækning forværres, så skal han have ilt...
der er rigtig meget influenza i omløb, så det kunne bestemt godt tyde på at det er sådan en omgang din datter har fået... 
rigtig god bedring med hende
Anmeld