Amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Når dit barn er 7 mdr. Er det ikke nødvendigt længere med måltider om natten men man kan godt give 1 midt nat hvis mn trives med det. Så jeg synes du skal skære ked til 1 amning om natten, tilbyd vand når dit barn vågner de andre gange så vil h*n finde ud af at det ikke er værd at vågne for. har du en mand vil det klart være en fordel at det er ham der står op og tilbyder lidt vand da han ikke er synonym med mad som du er.

held og lykke med det.. 

Tak for svar. Min mand har prøver selv at tage han og vugge lidt men han vil gerne have brystet. Men vil hel klart prøve at give ham vand i stedet for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Kløver

Jeg ville nok vente til sp kommer og så snakke det hele igennem og få gode råd hvad der fungerer bedst i amnestop for jer, hvordan barnet stadig får dækket mælke/sutte behov

Håber det lykkedes

Anmeld

5. april 2013

Kløver

Jeg ville nok vente til sp kommer og så snakke det hele igennem og få gode råd hvad der fungerer bedst i amnestop for jer, hvordan barnet stadig får dækket mælke/sutte behov

Håber det lykkedes

Anmeld

5. april 2013

ano14316

Anonym skriver:

Tak for svar. Min mand har prøver selv at tage han og vugge lidt men han vil gerne have brystet. Men vil hel klart prøve at give ham vand i stedet for.

Det var ihvertfald sådan vi gjorde, og så var det min mand der tilbød det og det tog ikke mange nætter før det slog igennem.. 

og da han senere fik flaske til midt nat, brugte vi samme metode.. 

han sagde fra til brystet 14 Dage efter jeg begyndte på arbejde... 

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det var ihvertfald sådan vi gjorde, og så var det min mand der tilbød det og det tog ikke mange nætter før det slog igennem.. 

og da han senere fik flaske til midt nat, brugte vi samme metode.. 

han sagde fra til brystet 14 Dage efter jeg begyndte på arbejde... 

Okay, det tog jo ikk lang tid så. Så håbet jeg at det virker her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.