Åhh!! Træt af eks.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. april 2013

Mettefpigen

Troede sku det ville være bedre for Lukas at vi gik hver til sit..... Men for h..... hvor er jeg træt af at føle at Lukas ikk får det bedste ud af hans far... Det er kun 1 måned vi har "delt" ham, men han har allerede spurgt 3 gange om han kunne aflevere ham tidligere eller om han kunne blive passet....
Og i dag droppede han en aftale vi havde lavet...
Vi havde aftalt at vi skulle tage i Løvens Hule begge 2 sammen med Lukas så han kunne hygge sig med os begge 2, men han skriver så kl 9 at han ville blive hjemme så han kunne sove (han har natarbejde) Hmm... Det vidste han jo i forvejen...Plus at han så ville have at jeg skulle aflevere ham hjemme ved ham.... Undskyld mit brok, men er sku ved at være træt af det.. Lukas har i forvejen ingen faste dage over ved ham pågrund af hans arbejde (fordelen blir lavet ca 1 måned af gangen, som jeg laver, fordi jeg ved at han ville lave den i sidste øjeblik)....
Håber bare hver dag at han kommer til at åbne øjnene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

MorTilEnPrinsesse

Mettefpigen skriver:

Troede sku det ville være bedre for Lukas at vi gik hver til sit..... Men for h..... hvor er jeg træt af at føle at Lukas ikk får det bedste ud af hans far... Det er kun 1 måned vi har "delt" ham, men han har allerede spurgt 3 gange om han kunne aflevere ham tidligere eller om han kunne blive passet....
Vi havde aftalt at vi skulle tage i Løvens Hule begge 2 sammen med Lukas så han kunne hygge sig med os begge 2, men han skriver så kl 9 at han ville blive hjemme så han kunne sove (han har natarbejde) Hmm... Det vidste han jo i forvejen...Plus at han så ville have at jeg skulle aflevere ham hjemme ved ham.... Undskyld mit brok, men er sku ved at være træt af det.. Lukas har i forvejen ingen faste dage over ved ham pågrund af hans arbejde (fordelen blir lavet ca 1 måned af gangen, som jeg laver, fordi jeg ved at han ville lave den i sidste øjeblik)....

Forstår virkelig godt din frustration, det kan han virkelig ikke være bekendt. Hverken overfor dig når i er igang med en salgs "samarbejde" og slet ikke fair for hans søn som sagtens kan mærke når noget er galt... øv, hvor er det træls! 

Anmeld

5. april 2013

LinLin

Min søn på 6 1/2 år har været delebarn siden han var 15 mdr... Hans far har altid haft meget ubelejlige jobs ifht at skulle have David; butiks- og natarbejde. Og han har 1000vis af gange (sådan føles det) ville lave aftaler om, aflyst, flyttet aftaler osv... Jeg har skånet vores søn for rigtigt mange af de gange ved slet ikke at fortælle at han skulle hjem til sin far, men det vil jeg simpelthen ikke mere! Min søn har længe været stor nok til at forstå/opfatte at "noget er galt" selvom jeg ikke har sagt det direkte til ham... Ham har jo også hørt os snakke i tlf og nogle gange er jeg virkeligt blevet gal på hans far!

Men ved du hvad? Jeg har bare indset at sådan er hans far! Jeg tror aldrig det bliver helt perfekt og sådan er det bare. Det vigtigste er jeg er stabil! At David ved jeg er der og han altid kan regne med mig.

Men hold op hvor har jeg bandet over hans far mange gange!

Anmeld

5. april 2013

optimistmor

jeg ved godt deter den bette det går ud over i sidste ende, men det er det jo alligevel. hvad med at meddele at hvis han ike selv kan hente det lille pus så kan han ikke se ham og hver gang han vil aflevere tidl end aftalt, kan han ikke få ham med? osv med alt!

det kan være det får virkeligheden til at gå op for ham?

herfra

Anmeld

7. april 2013

Mettefpigen

DAs mor skriver:

JJaMin søn på 6 1/2 år har været delebarn siden han var 15 mdr... Hans far har altid haft meget ubelejlige jobs ifht at skulle have David; butiks- og natarbejde. Og han har 1000vis af gange (sådan føles det) ville lave aftaler om, aflyst, flyttet aftaler osv... Jeg har skånet vores søn for rigtigt mange af de gange ved slet ikke at fortælle at han skulle hjem til sin far, men det vil jeg simpelthen ikke mere! Min søn har længe været stor nok til at forstå/opfatte at "noget er galt" selvom jeg ikke har sagt det direkte til ham... Ham har jo også hørt os snakke i tlf og nogle gange er jeg virkeligt blevet gal på hans far!

Men ved du hvad? Jeg har bare indset at sådan er hans far! Jeg tror aldrig det bliver helt perfekt og sådan er det bare. Det vigtigste er jeg er stabil! At David ved jeg er der og han altid kan regne med mig.

Men hold op hvor har jeg bandet over hans far mange gange!

jaa håber virkelig han får øjnene op for vil ikk have at bassen blir skuffet når han blir ældre.... Han forstår virkelig bare ikk at det kan påvirke bassen...

Anmeld

7. april 2013

Mettefpigen

MorTilEnPrinsesse skriver:

Forstår virkelig godt din frustration, det kan han virkelig ikke være bekendt. Hverken overfor dig når i er igang med en salgs "samarbejde" og slet ikke fair for hans søn som sagtens kan mærke når noget er galt... øv, hvor er det træls! 

Jaa lig præcis.... Jeg synes bare at det kunne være hyggeligt for lukas at vi kunne lave noget sammen alle 3.... Tænkte også at han er heldig at lukas kun er 19 måneder, så han ikk forstår det endnu....

Anmeld

7. april 2013

Mettefpigen

optimistmor skriver:

jeg ved godt deter den bette det går ud over i sidste ende, men det er det jo alligevel. hvad med at meddele at hvis han ike selv kan hente det lille pus så kan han ikke se ham og hver gang han vil aflevere tidl end aftalt, kan han ikke få ham med? osv med alt!

det kan være det får virkeligheden til at gå op for ham?

herfra

Det kunne være.... Har fortalt ham at hvis lukas reagere negativt på fordelingen så må han se ham hjemme ved mig... Han kan ikk sætte sig i lukas sted, har prøvet at forklare ham rigtig mange gange at han ikk er supermand som kan klare alt, men et lille barn på 19 måneder... Hele hans liv er vendt op og ned og den eneste som prøver at gøre det bedste for ham er mig.... Men han forstår det ikk...

Anmeld

7. april 2013

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Åhhhhhhhh hvor jeg kender det 

Det er blevet lidt bedre her men kan stadig glippe...og vi har været fra hinanden i et år nu 

Anmeld

7. april 2013

Mettefpigen

Wimmie skriver:

Åhhhhhhhh hvor jeg kender det 

Det er blevet lidt bedre her men kan stadig glippe...og vi har været fra hinanden i et år nu 

Åhh hvor irriterende.... :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.