Selvfølgelig bliver man bange når man mærker noget der ikke føles som det plejer 0g så kan man slet ikke tænke rationelt...
Som du selv er inde på, har du alderen med dig, samt du ikke er arveligt disponeret
Så vidt jeg har lært, siger man vist at silikone bryster kan holde omkring 10 år??? Det er ikke usandsynligt at et er ved at lægge...
Det er heller ikke unormalt at vi danner små cyster, altså vandblærer i vores bryster og uskyldige fedtknuder....
Måske har du tabt dig eller taget lidt på, på det sidste som gør at dine bryster ændrer sig??
At lægen sender dig videre til en ultralydsscanning betyder ikke at han også mener der er noget galt. Han tænker sikkert at det også skal undersøges om proteserne er intakte eller tale om en cyste der skal tømmes, hvilket er meget simpelt og hurtigt gjort.
Du vil få svar på undersøgelsen samme dag vil jeg mene. I nogle tilfælde vil man blive tilbudt en MR-scanning til at supplere ultralydsundersøgelsen med, da mange ikke udfører mammografi på proteser, men jeg ved at flere og flere gør det og det sker der ikke noget ved
Andre gange er ultralydsscanningen og den kliniske undersøgelse(hvor lægen undersøger brysterne med hænderne) nok...
Andre gange vil man tage prøve fra knude,n også selvom man egentlig godt kan sige at den ser uskyldig ud. Men man skal dokumentere alt, også at noget er benignt. Her vil du ca vente en lille uge på svar...
Jeg synes at du skal holde weekend uden at være bange 
Anmeld