heeej : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Milka

det hele har flasket sig og vi flytter på onsdag, og jeg får mit fulde depositum tilbage uden at have givet 3 måneders varsel først. det er bare så fedt! jeg kan ikke helt forstå jeg skal være så heldig, men det må jeg nok heller lade være med at stille spørgsmålstegn ved ; )

videre i teksten – vi har travlt! rigtig god og solbeskinnet fredag til jer alle, her foto af bøtter igang med morgenleg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Vingummien

Super dejligt at høre

Så ordner det sig alt sammen perfekt

Anmeld

26. juni 2009

Klumpe-dumpe

Hvor er det dejligt for jer!!!!

Kan sørme godt forstå I har travlt.

Rigtig god weekend.

Anmeld

26. juni 2009

Vinker

Hurra hvor er det FEDT  

Ind imellem skal man ha lov at være heldig og ha en masse medgang - Ingen tvivl om at DU fortjener det!

Super skønt billede af de friske tøser

Anmeld

26. juni 2009

sarahb

DET FORTJENER DU BARE!!
hvor er det fedt, hvis jeg en dag ser dig i kbh sir jeg lige hej.. nu bor vi ik langt fra hinanden
Held og lykke med flytningen

Anmeld

26. juni 2009

Ni-ko-li-ne

ej hvor super godt!!!

Anmeld

26. juni 2009

Lillefe

Milka skriver:

det hele har flasket sig og vi flytter på onsdag, og jeg får mit fulde depositum tilbage uden at have givet 3 måneders varsel først. det er bare så fedt! jeg kan ikke helt forstå jeg skal være så heldig, men det må jeg nok heller lade være med at stille spørgsmålstegn ved ; )

videre i teksten – vi har travlt! rigtig god og solbeskinnet fredag til jer alle, her foto af bøtter igang med morgenleg.

Fedt fedt! jeg har ikke været på så meget her på det sidste hvor har du fået lejlighed?? 

Anmeld

27. juni 2009

Milka

Perl skriver:

Fedt fedt! jeg har ikke været på så meget her på det sidste hvor har du fået lejlighed?? 

det nye sted ligger lige ved flintholm station, altså vanløse : )

Anmeld

27. juni 2009

Lillefe

Milka skriver:

det nye sted ligger lige ved flintholm station, altså vanløse : )

Ej hvor lækkert for jer!! tusind gange tillykke hvor stort er det fortæl fortæl ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.