Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal imorgen ud og have taget æg ud for 3. gang.. Vi for at dette bliver vores gang.. Kan næsten ikke holde tanken ud om hvis det ikke lykkedes.. For øv så skal vi sparer penge sammen til at kunne betale selv, da vi desværre ikke lige har de penge på kontoen
Men vi håber og tror på det lykkedes
God dag til folket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joerse skriver: Jeg skal imorgen ud og have taget æg ud for 3. gang.. Vi for at dette bliver vores gang.. Kan næsten ikke holde tanken ud om hvis det ikke lykkedes.. For øv så skal vi sparer penge sammen til at kunne betale selv, da vi desværre ikke lige har de penge på kontoen Men vi håber og tror på det lykkedes God dag til folket
Så kan vi ruge sammen..
Held og lykke med udtagningen..
Hvor mange ægblærer havde du ved sidste scanning?
Ønsker jer de bedste tanker og ønsker om, at det kommer til at gå godt
ønskebarn74 skriver: Hvor mange ægblærer havde du ved sidste scanning?
Hvornår skal du have ÆU eller ÆO?
Jeg havde 11 store og en masse mindre, hvor lægen håbede på nogle af dem kunne blive store nok og med æg
Frier8 skriver: Ønsker jer de bedste tanker og ønsker om, at det kommer til at gå godt
Tak
Held & lykke!
Håber at 3. gang er lykken
Joerse skriver: Hvornår skal du have ÆU eller ÆO? Jeg havde 11 store og en masse mindre, hvor lægen håbede på nogle af dem kunne blive store nok og med æg
Jeg fik 16stk. Ud igår.. Så den gamle høne her kan stadig.. De skal ligges op imorgen..
og håber hvad jeg kan for at det er jeres tur
ønskebarn74 skriver: Jeg fik 16stk. Ud igår.. Så den gamle høne her kan stadig.. De skal ligges op imorgen..
Hold da op et flot antal æg Læste også lige at det er da noget af en omgang duvar været igennem, så dejligt at der kom nogle gode æg ud, og at du må fortsætte med forsøget
Ja så kommer vi til at ruge på samme tid, og så skal dekjo bare lykledes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128