Bliver 3. gang lykkens gang? Vi krydser finger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
11 svar
1 synes godt om
5. april 2013

Joerse

Jeg skal imorgen ud og have taget æg ud for 3. gang.. Vi  for at dette bliver vores gang.. Kan næsten ikke holde tanken ud om hvis det ikke lykkedes.. For øv så skal vi sparer penge sammen til at kunne betale selv, da vi desværre ikke lige har de penge på kontoen 

Men vi håber og tror på det lykkedes 

God dag til folket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

ønskebørn74

Joerse skriver:

Jeg skal imorgen ud og have taget æg ud for 3. gang.. Vi  for at dette bliver vores gang.. Kan næsten ikke holde tanken ud om hvis det ikke lykkedes.. For øv så skal vi sparer penge sammen til at kunne betale selv, da vi desværre ikke lige har de penge på kontoen 

God dag til folket 

Så kan vi ruge sammen.. 

Held og lykke med udtagningen.. 

Anmeld

5. april 2013

ønskebørn74

Joerse skriver:

God dag til folket 

Hvor mange ægblærer havde du ved sidste scanning?

Anmeld

5. april 2013

Dididid

Joerse skriver:

God dag til folket 

Ønsker jer de bedste tanker og ønsker om, at det kommer til at gå godt 

Anmeld

5. april 2013

Joerse

ønskebarn74 skriver:

Hvor mange ægblærer havde du ved sidste scanning?

Hvornår skal du have ÆU eller ÆO? 

Jeg havde 11 store og en masse mindre, hvor lægen håbede på nogle af dem kunne blive store nok og med æg 

Anmeld

5. april 2013

Joerse

Frier8 skriver:

Ønsker jer de bedste tanker og ønsker om, at det kommer til at gå godt 

Tak 

Anmeld

5. april 2013

Happiness

Held & lykke! 

Håber at 3. gang er lykken 

Anmeld

5. april 2013

ønskebørn74

Joerse skriver:

Hvornår skal du have ÆU eller ÆO? 

Jeg havde 11 store og en masse mindre, hvor lægen håbede på nogle af dem kunne blive store nok og med æg 

Jeg fik 16stk. Ud igår.. Så den gamle høne her kan stadig.. De skal ligges op imorgen.. 

Anmeld

5. april 2013

Babydrøm

Joerse skriver:

God dag til folket 

og håber hvad jeg kan for at det er jeres tur 

Anmeld

5. april 2013

Joerse

ønskebarn74 skriver:

Jeg fik 16stk. Ud igår.. Så den gamle høne her kan stadig.. De skal ligges op imorgen.. 

Hold da op et flot antal æg  Læste også lige at det er da noget af en omgang duvar været igennem, så dejligt at der kom nogle gode æg ud, og at du må fortsætte med forsøget 

Ja så kommer vi til at ruge på samme tid, og så skal dekjo bare lykledes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.