Erklæring som enlig forsørger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Linket virker ikke . :-(

hmm nej..

Anmeld

5. april 2013

Chri9000

Jeg kan sagtens logge ind og det, men så siger den noget med serveren..

Har ikke fået noget brev via eboks..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2013

mariamiss6

Storms-Mor skriver:

heller ikke her..

Men det er jo ikke så svært, i skal bare gå ind på borger.dk, logge med jeres nemID og så gå ind under børnetilskud.

Her er linket til borger.dk Når jeg ser forsiden nu, uden at være logget ind, er der et billede (som jeg går ud fra er et link også) til det med den erklæring  https://www.borger.dk/Sider/default.aspx

Det tager lige 10 sekunder. Man skal bare sætte flueben i at man stadig er enlig, og så i at man accepterer reglerne.

Husk at logge rigtigt af når i er færdige.

Anmeld

5. april 2013

Moar2011

mariamiss6 skriver:

Men det er jo ikke så svært, i skal bare gå ind på borger.dk, logge med jeres nemID og så gå ind under børnetilskud.

Her er linket til borger.dk Når jeg ser forsiden nu, uden at være logget ind, er der et billede (som jeg går ud fra er et link også) til det med den erklæring  https://www.borger.dk/Sider/default.aspx

Det tager lige 10 sekunder. Man skal bare sætte flueben i at man stadig er enlig, og så i at man accepterer reglerne.

Husk at logge rigtigt af når i er færdige.

sådan

Anmeld

5. april 2013

wamse

har du et link ? så man kan udfylde den..

Den melder fejl når jeg linker  Men prøv at søg på: 

Anmeld

5. april 2013

wamse

mariamiss6 skriver:

Her, et eksempel på forsiden hos mig.....

Og jeg sidder altså på en helt almindelig bærbar, med en up to date chrome browser.

Har du fået siden til at blive vist ordenligt?

Anmeld

5. april 2013

Chri9000

Issirhc :) skriver:

Jeg kan sagtens logge ind og det, men så siger den noget med serveren..

Har ikke fået noget brev via eboks..

Hvis i får den samme fejl, så lad være med at ringe til Udbetaling Dk, de siger bare man skal vente lidt og prøve igen senere..

Pga. der er mange inde på siden pt.

Anmeld

5. april 2013

mariamiss6

wamse skriver:

Har du fået siden til at blive vist ordenligt?

Næh. Det er mest emneforsider og selve forsiden der er kuk i. 

Jeg kunne sagtens udfylde erklæringen, så som sådan var der jo ikke det store problem. det er sgu bare ikke til at finde rundt når der pludselig ikke er et ordentligt overblik hehe.

For det meste virkede det rigtig nok, når jeg endelig fandt noget at klikke mig ind på - altså diverse oplysninger.

Anmeld

5. april 2013

wamse

mariamiss6 skriver:

Næh. Det er mest emneforsider og selve forsiden der er kuk i. 

Jeg kunne sagtens udfylde erklæringen, så som sådan var der jo ikke det store problem. det er sgu bare ikke til at finde rundt når der pludselig ikke er et ordentligt overblik hehe.

For det meste virkede det rigtig nok, når jeg endelig fandt noget at klikke mig ind på - altså diverse oplysninger.

Jeg prøvede at trykke på ctrl + den side der skulle åbnes, og så åbnede den rigtigt i en ny fane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.