Er godt nok lang tid siden jeg har skrevet noget, men der har godt nok også været meget om ørerne.
Jeg har lige været indlagt med noget de startede med at tro var en blodprop i hjernen, men det viste sig, heldigvis, at det bare var mit blodmangel der gjorde det. Min blodprocent er næsten halveret og de ved ikk hvorfor, så har været igennem diverse undersøgelser, fået blodtransplantation og igår fik jeg jern, da jeg ikk kan optage det på andre måder
Farmand er blevet udlært smedesvend, men desværre kunne han ikk få lov til at fortsætte hvor han blev udlært, og jobs hænger ikk på træerne.
Mille er jordens bedste og stolteste storesøster :-) hun bliver ældre og mere fræk :-P
Og Kristian .. Ja, han er snart 6mdr og snakker som bare pokker :-) han vokser godt og følger rigtig godt kurven. Han har været til kiropraktor for nogle måneder siden da det viste sig han havde hvad der minder on hold i nakken. Så nu er det rettet og han sover vidunderligt :-)
Vi måtte en tur til lægevagten igår da han bare sov, havde 39,5 i feber på andet døgn og bare ikk var vores glade lille dreng.
Det viser sig at han har slim i lungerne og mellemørebetændelse. Puha, heldigvis kan vi nøjes med en omgang pencilin .. :-)
Han starter i samme vuggestue som Mille, den 1-6 :-O synes det går så stærkt !
Men alt i alt går det godt i det lille hjem :-)
Manden og jeg skal i biografen for første gang alene idag, og fejre vores 4års dag :-)
Anmeld