Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver:Ja alle har jo været første gangs fødende hvad enden de har 1-2børnFødsler efter uge 37+ hvornår fødte i så?Og.hvilke tegn viste jeres krop jer op til? Kunne i mærke forandringen?Knus
Mettefpigen skriver: Slimproppen gik 37+6 og dagen efter om aftenen fik jeg plukveer der blev til "rigtige" veer og fødte om natten, som blir 38+1 :-)
Slimproppen gik 37+6 og dagen efter om aftenen fik jeg plukveer der blev til "rigtige" veer og fødte om natten, som blir 38+1 :-)
Jeg fødte første gang 38+3.
Vandet gik om aftenen da jeg var 38+2, 10 min efter kom veerne, og 8 timer efter kom babyen
Krussedulle skriver: Jeg fødte 37+4 Havde ingen tegn, vandet gik spontant, efter en omgang lagengymnastik
Jeg fødte 37+4 Havde ingen tegn, vandet gik spontant, efter en omgang lagengymnastik
42+0, ingen tegn før veerne pludseligt kom væltende
Lise skriver: Jeg fødte første gang 38+3. Vandet gik om aftenen da jeg var 38+2, 10 min efter kom veerne, og 8 timer efter kom babyen
Min slimprop gik dagen efter termin hvorpå 3 dages smerte inden fødslen indløb. Mærkede ellers intet til det førend det. Var fuld af overskud, gik lange ture i sneen og i skoven med min mand - dagdrømte om at der nu kun var max to uger til vi blev tre i familien Skøn tid, virkelig skøn tid
Jeg fødte 38+2 og ved vandafgang midt nat.. 16 timer senere kom sønnike til verden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128