Skuffet på mine børns vegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
7 svar
2 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Mine unger skal imorgen sove hos deres mormor noget der sker MEGET MEGET sjældent . Den lille er 3 og har overnattet 1 gang og de store har ikke overnattet der de sidste 2,5 år. Den lille har sammenlagt blevet passet hos hende 5-8 gange i hans liv i nogle timer af gangen. Skal så på tur med gemalen lørdag, tidligt afsted så derfor overnatning. Ungerne GLÆDER sig helt vildt. Min søster og mand skal også med på tur.Her til aften snakker jeg med min mor for at aftale nærmere med imorgen, hun siger så min søsters 3 børn også kommer ( ikke til overnatning ) bliver så skuffet på mine børns vegne, de er ALDRIG sammen med deres mormor. Havde virkeligt undt dem den hygge tid med hende. Ja kald mig et urimelig forkælet menneske. Men øv altså mine søsters børn fylder rimelig meget så ved det er dem der kommer totalt i fokus. Og noget andet er at jeg syntes det er for meget, at forlange af min mor. Men hun kan ikke få sig til at sige nej. Og med en søster som bare forventer pasning. Og ikke syntes det er noget særligt. Så godt nok lidt skuffet på min børns vegne. Og har lidt ondt af min mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Mine unger skal imorgen sove hos deres mormor noget der sker MEGET MEGET sjældent . Den lille er 3 og har overnattet 1 gang og de store har ikke overnattet der de sidste 2,5 år. Den lille har sammenlagt blevet passet hos hende 5-8 gange i hans liv i nogle timer af gangen. Skal så på tur med gemalen lørdag, tidligt afsted så derfor overnatning. Ungerne GLÆDER sig helt vildt. Min søster og mand skal også med på tur.Her til aften snakker jeg med min mor for at aftale nærmere med imorgen, hun siger så min søsters 3 børn også kommer ( ikke til overnatning ) bliver så skuffet på mine børns vegne, de er ALDRIG sammen med deres mormor. Havde virkeligt undt dem den hygge tid med hende. Ja kald mig et urimelig forkælet menneske. Men øv altså mine søsters børn fylder rimelig meget så ved det er dem der kommer totalt i fokus. Og noget andet er at jeg syntes det er for meget, at forlange af min mor. Men hun kan ikke få sig til at sige nej. Og med en søster som bare forventer pasning. Og ikke syntes det er noget særligt. Så godt nok lidt skuffet på min børns vegne. Og har lidt ondt af min mor

Heh.. Sådan en farmor har mine børn

Derfor passer hun aldrig!
Hun interesserer sig ikke! Hver gang hun skal passe vores, så ved min mands søster det, og vupti skal hendes unger også derned!

Og jeg blev træt af det! forkælet eller ej

Anmeld

4. april 2013

Tranebaer

Jeg ville glæde mig på mine børns vegne over at de fik noget tid med deres fætre/kusiner.

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Heh.. Sådan en farmor har mine børn

Derfor passer hun aldrig!
Hun interesserer sig ikke! Hver gang hun skal passe vores, så ved min mands søster det, og vupti skal hendes unger også derned!

Og jeg blev træt af det! forkælet eller ej

Må indrømme jeg også er pænt træt af det, men kan intet gøre. Det er jo min mors valg at sige ja til at passe hendes også. Viste børnene ikke de skulle derover havde jeg nok fundet ud af noget andet. Er bare så skuffet. Den ene gang de endelig skulle hygge derover. Min mor laver også altid 1000 aftaler oveni hinanden, også imorgen. Spørg hende derfor aldrig. Så Ja er pænt skuffet og tøsesur

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Jeg ville glæde mig på mine børns vegne over at de fik noget tid med deres fætre/kusiner.

Ja det er også fint, tror bare de gerne ville være sammen med deres mormor alene. 

Anmeld

5. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvis du er skuffet på dine børns vegne og synes det er synd for din mor, har du så snakket med hende om det? Og hvad med din søster, var det muligt at tale med hende om at det måske er at over- bebyrde jeres mor med ansvar når alle ungerne er på besøg.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan jeres indbyrdes forhold er, men hvis det var mig så ville jeg tale åbent og ærligt om det med min mor og søster.

Hvis man vælger at tie, så må man også finde sig i at tingene ikke ændres.

Håber dine børn får et hyggeligt besøg sammen med mormor og fætre/kusiner.

/Fenja

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Hvis du er skuffet på dine børns vegne og synes det er synd for din mor, har du så snakket med hende om det? Og hvad med din søster, var det muligt at tale med hende om at det måske er at over- bebyrde jeres mor med ansvar når alle ungerne er på besøg.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan jeres indbyrdes forhold er, men hvis det var mig så ville jeg tale åbent og ærligt om det med min mor og søster.

/Fenja

Jeg har fortalt min mor hvordan jeg har det . Har sagt til hende jeg er skuffet på deres vegne og kunne have undt mine børn tiden alene med hende . Og at jeg syntes det efter min mening er for meget at be hende om . Hun siger , hun godt kan følge mig . Men at hun har svært ved at sige nej . Hvortil jeg sagde at så måtte hun jo øve sig . Hin spurgte om jeg ikke kunne sige noget til min søster . Men det ønsker jeg ikke . Hun må selv lære at sige fra . Og mit forhold til min søster er bestemt ikke godt . Vi har i lange perioder ingen kontakt . Og kan på ingen måder tale om sådan ting . Vi er vidt forskellig i vores opfattelse og syn på ting . Det gør det sikkert, gamle skeletter der dukker op . Og derfor min reaktion .

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

/Fenja

Jeg kan snakke fra nu af og til jul , det vil intet ændre . Man kan ikke ændre på ting, hvis folk ikke selv ønsker det . Sådan er det i min familie . Så faktisk er det nogle gange bedre bare at tie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.