Anonym skriver:
Mine unger skal imorgen sove hos deres mormor noget der sker MEGET MEGET sjældent . Den lille er 3 og har overnattet 1 gang og de store har ikke overnattet der de sidste 2,5 år. Den lille har sammenlagt blevet passet hos hende 5-8 gange i hans liv i nogle timer af gangen. Skal så på tur med gemalen lørdag, tidligt afsted så derfor overnatning. Ungerne GLÆDER sig helt vildt. Min søster og mand skal også med på tur.Her til aften snakker jeg med min mor for at aftale nærmere med imorgen, hun siger så min søsters 3 børn også kommer ( ikke til overnatning ) bliver så skuffet på mine børns vegne, de er ALDRIG sammen med deres mormor. Havde virkeligt undt dem den hygge tid med hende. Ja kald mig et urimelig forkælet menneske. Men øv altså mine søsters børn fylder rimelig meget så ved det er dem der kommer totalt i fokus. Og noget andet er at jeg syntes det er for meget, at forlange af min mor. Men hun kan ikke få sig til at sige nej. Og med en søster som bare forventer pasning. Og ikke syntes det er noget særligt. Så godt nok lidt skuffet på min børns vegne. Og har lidt ondt af min mor
Hvis du er skuffet på dine børns vegne og synes det er synd for din mor, har du så snakket med hende om det? Og hvad med din søster, var det muligt at tale med hende om at det måske er at over- bebyrde jeres mor med ansvar når alle ungerne er på besøg.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan jeres indbyrdes forhold er, men hvis det var mig så ville jeg tale åbent og ærligt om det med min mor og søster.
Hvis man vælger at tie, så må man også finde sig i at tingene ikke ændres.
Håber dine børn får et hyggeligt besøg sammen med mormor og fætre/kusiner.
/Fenja 
Anmeld