tests viste positiv :D Meeeeen -> har i hørt det her før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
9 svar
3 synes godt om
4. april 2013

Diana2013

Som sagt testede jeg positiv med 2 tests i dag. Jeg skulle gerne være i 4 uge 

Blev vildt lykkelig og glad, men så læste jeg det her :

Rigtig mange æg der befrugtes sætter sig ikke fast, og så kan man teste positiv alligevel? 

Så er jeg måske ikke gravid alligevel ? Har nogen hørt om det før :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Diana2013

Rigtig mange af de æg der befrugtes gror ikke fast (eller udvikler sig ikke til et embryo=fosteranlæg) og resulterer altså IKKE i en graviditet. Derfor er det anbefalelsesværdigt, at beherske sin nysgerrighed og vente med at tage testen til man er 3-7 dage efter det tidspunkt, hvor man normalt får sin menstruation. Tager man graviditetstesten tidligt risikerer man et positivt svar (og en unødig skuffelse) selvom ægget ikke gror fast.

Anmeld

4. april 2013

Miss Kat

Yeps, det hedder en biokemisk graviditet. Jeg har prøvet det.

Altså, lad nu være med at læse om sådan noget - der bliver riiiigeligt med plads til at bekymre sig under en graviditet, så der er da ingen grund til selv at opsøge den slags informationer!

Tillykke med den positive test!! 

Anmeld

4. april 2013

esioul

DianaBaastrup skriver:

Rigtig mange æg der befrugtes sætter sig ikke fast, og så kan man teste positiv alligevel? 

Ja det kaldes en BIO.

Jeg har oplevet det.

Anmeld

4. april 2013

Diana2013

Miss Kat skriver:

Yeps, det hedder en biokemisk graviditet. Jeg har prøvet det.

Altså, lad nu være med at læse om sådan noget - der bliver riiiigeligt med plads til at bekymre sig under en graviditet, så der er da ingen grund til selv at opsøge den slags informationer!

Tillykke med den positive test!! 

hehe ja burde lade være , men når man har forsøgt i 2 år, er det bare så svært at tro på den er der tak for svaret

Anmeld

4. april 2013

Miss Kat

DianaBaastrup skriver:

hehe ja burde lade være , men når man har forsøgt i 2 år, er det bare så svært at tro på den er der tak for svaret

Jeg så godt dit andet indlæg og blev helt glad. Elsker den slags solstrålehistorier.   Prøv at slappe af og vær glad, så giver du klart din graviditet de bedste betingelser. 

Anmeld

4. april 2013

Diana2013

Miss Kat skriver:

Jeg så godt dit andet indlæg og blev helt glad. Elsker den slags solstrålehistorier.   Prøv at slappe af og vær glad, så giver du klart din graviditet de bedste betingelser. 

Tusinde tak ringer til sygehuset i morgen og spørger om jeg ikke kan komme ind og blive scannet håber jeg de vil, nu hvor jeg ikke skal i behandling alligevel

Anmeld

4. april 2013

Miss Kat

DianaBaastrup skriver:

Tusinde tak ringer til sygehuset i morgen og spørger om jeg ikke kan komme ind og blive scannet håber jeg de vil, nu hvor jeg ikke skal i behandling alligevel

Lyder som en god idé. Held og lykke.

Anmeld

4. april 2013

Kløver

DianaBaastrup skriver:

Tillykke med spiren. I de fleste tilfælde laver man ikke scanning så tidligt, og var feks et særtilfælde jeg fik scanning tidligt under begge, feks blev jeg med min søn scannet omkring uge 3 og der kunne de se jeg havde haft æl men de mente ikke jeg var gravid og skulle afvente mens til opstart i pergotime, men jeg var gravid, med min datter scannede de omkring uge 4 hvor der var tyk slimhinde, tykkere end ved mens og blev scannet igen i tror det var uge 6 hvor der var hjerteblink

Måske du er heldig at få tidlig scanning, men de kan ikke se noget så tidligt, og først når man ser hjerteblink ( ca uge 6 ) så siger de at chancerne for at fosteret overlever er næsten lige så stor som når man har set liv ved nf

Anmeld

4. april 2013

FrkZier

DianaBaastrup skriver:

når man tester positiv på en biokemisk abort er det oftest hvis man tester for tidligt - altså før mens. er udeblevet, hvis man først ER kommet til det punkt hvor mens. er udeblevet og man derefter tester positiv er sandsynligheden for en biokemisk MEGET lille..

og hvis du har testet positiv 4+ jamen, så burde den jo være god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.