menstruation? abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer...

Jeg vil beskrive min menstruation, så sarte sjæle skal ikke læse videre..

Min mand og jeg forsøger at få et barn mere.

Jeg har nu fået menstruation.. tror jeg?

Det vil sige at det ca er nu jeg skal have menstruation. Den er altid uregelmæssig.

Jeg begyndte at bløde igår morges. Men det er ikke som i blod. Det er blod, men brunt og tyndt. Igår var det kun på papiret hvis jeg tørte mig. Har haft bind på dag, men har gået med det samme hele dagen og der er hvad der svarer til 3 gange en halv cm. Og ikke sådan inde i bindet.

Jeg har de sidste 2 uger haft meget ondt i mine bryster men ellers har jeg det som jeg plejer...

Hvad tror i min krop har gang i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej de damer...

Jeg vil beskrive min menstruation, så sarte sjæle skal ikke læse videre..

Min mand og jeg forsøger at få et barn mere.

Jeg har nu fået menstruation.. tror jeg?

Det vil sige at det ca er nu jeg skal have menstruation. Den er altid uregelmæssig.

Jeg begyndte at bløde igår morges. Men det er ikke som i blod. Det er blod, men brunt og tyndt. Igår var det kun på papiret hvis jeg tørte mig. Har haft bind på dag, men har gået med det samme hele dagen og der er hvad der svarer til 3 gange en halv cm. Og ikke sådan inde i bindet.

Jeg har de sidste 2 uger haft meget ondt i mine bryster men ellers har jeg det som jeg plejer...

Hvad tror i min krop har gang i?

Jeg tog forresten en graviditet test for 3 dage siden som var negativ

Anmeld

4. april 2013

Muffinmor

Kan det være din ÆL ? eller implantations blødning? Hvis din cyklus er meget uregelmæssig kan det jo være hvad som helst. Jeg tror jeg ville vente et par dage også teste igen.

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Kan det være din ÆL ? eller implantations blødning? Hvis din cyklus er meget uregelmæssig kan det jo være hvad som helst. Jeg tror jeg ville vente et par dage også teste igen.

Kan man bløde vel æg løsning?

Min menstruation er meget uregelmæssig.

Ja, jeg må nok vente lidt og se hvad der sker de næste par dage...7

Undrer mig bare over blødninger. Har aldrig præget det på denne måde før.... og mange tak for dit svar

Anmeld

4. april 2013

Muffinmor

Anonym skriver:

Kan man bløde vel æg løsning?

Min menstruation er meget uregelmæssig.

Ja, jeg må nok vente lidt og se hvad der sker de næste par dage...7

Undrer mig bare over blødninger. Har aldrig præget det på denne måde før.... og mange tak for dit svar

Ja nogle bløder ved ÆL og også npr æget sætter sig fast. Du kan også sagtens bløde lidt hvis du er gravid, uden det er en abort. Det er hvist meget normalt at bløde lidt omkring sin menstruation hvis man er gravid. Hvis det var en abort ville du bløde Meget mere end normalt.

Håber der er en lille spire i din mave

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Roxi skriver:

Ja nogle bløder ved ÆL og også npr æget sætter sig fast. Du kan også sagtens bløde lidt hvis du er gravid, uden det er en abort. Det er hvist meget normalt at bløde lidt omkring sin menstruation hvis man er gravid. Hvis det var en abort ville du bløde Meget mere end normalt.

Håber der er en lille spire i din mave

Tusind tak fordi du tager dig tid til at svare , det betyder meget

Ja, jeg bløder i hvert fald ikke meget.... så det er nok ikke en abort, men nok menstruation eller en graviditet.

Jeg tror ikke det er æl. Sidstemenstruatins første dag var i starten af februar. Så vil æl ligge meget sent....

Anmeld

4. april 2013

Muffinmor

Anonym skriver:

Tusind tak fordi du tager dig tid til at svare , det betyder meget

Ja, jeg bløder i hvert fald ikke meget.... så det er nok ikke en abort, men nok menstruation eller en graviditet.

Jeg tror ikke det er æl. Sidstemenstruatins første dag var i starten af februar. Så vil æl ligge meget sent....

glad for at kunne hjælpe

tja det lyder som en kommende mens eller lidt blødning under en graviditet. Jeg ville holde øje med hvormeget blod der kommer, og hvis der ikke kommer særlig meget, så ville jeg teste igen om nogle dage. det er ikke alle der kan teste positiv på første mens dag. jeg kunne selv først teste positiv 7 dage over. 

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Roxi skriver:

glad for at kunne hjælpe

tja det lyder som en kommende mens eller lidt blødning under en graviditet. Jeg ville holde øje med hvormeget blod der kommer, og hvis der ikke kommer særlig meget, så ville jeg teste igen om nogle dage. det er ikke alle der kan teste positiv på første mens dag. jeg kunne selv først teste positiv 7 dage over. 

Jeg plejer at bløde rimelig meget, også med det samme... det derfor blødninger bare ikke giver så meget mening.

Men jeg vil tage dit råd til mig og vente nogle dage og se hvad der sker

Tror ikke rigtig på graviditet, men håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.