Kan drømmekage fryses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
11 svar
2 synes godt om
4. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ja kan den det?  Og så lige et billede af bassen der spiser drømmekagefuld. Han elsker at være i køkkenet med mor! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

mkb123

Ja, det vil jeg bestemt mene ... Vi har da vidst samme sofa  hihi

Anmeld

4. april 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
mkb123 skriver:

Ja, det vil jeg bestemt mene ... Vi har da vidst samme sofa  hihi

Oki har vi? 

Anmeld

4. april 2013

mkb123

sommerbarn<3 skriver:

Oki har vi? 

ja har en 2'er og 3'er tænkte først lige: sidder den dreng i min sofa men han ser i hvert fald ud til at nyde den kage

Anmeld

4. april 2013

2721

Jeg har da nogen gange gjort det og den har smagt fint

Anmeld

4. april 2013

sommerbarn<3

2721 skriver:

Jeg har da nogen gange gjort det og den har smagt fint

Super  Tak!

Anmeld

4. april 2013

sommerbarn<3

mkb123 skriver:

ja har en 2'er og 3'er tænkte først lige: sidder den dreng i min sofa men han ser i hvert fald ud til at nyde den kage

Vores er en kæmpe 3'er med stor chaiselongue. Den er fantastisk at flyde i  Ja det kunne han temmelig godt lide 

Anmeld

5. april 2013

BabyMus

sommerbarn<3 skriver:

Ja kan den det?  Og så lige et billede af bassen der spiser drømmekagefuld. Han elsker at være i køkkenet med mor! 

Skønt billede. Både af kagen og bassen.

Jeg har aldrig prøvet at fryse en drømmekage, da der aldrig plejer at være noget tilbage at fryse.  men det tror jeg sagtens du kan. Det plejer jo at være okay at fryse en bradepandekage, så det eneste skulle være at toppingen bliver lidt underligt når den er tøet op, men kan ikke se at man ikke skal kunne spise den hvis den evt. er blevet det. Men ved det altså ikke.

Anmeld

5. april 2013

sommerbarn<3

Skønt billede. Både af kagen og bassen.

Jeg har aldrig prøvet at fryse en drømmekage, da der aldrig plejer at være noget tilbage at fryse.  men det tror jeg sagtens du kan. Det plejer jo at være okay at fryse en bradepandekage, så det eneste skulle være at toppingen bliver lidt underligt når den er tøet op, men kan ikke se at man ikke skal kunne spise den hvis den evt. er blevet det. Men ved det altså ikke.

Tak nu er den i fryseren. Så krydser for at det går  Det er min brors ynglingskage og han har Fødselsdag næste fredag, vores farmor og farfar, og min bror, selvfølgelig komme hjem til os. Så kunne jeg jo passende bruge den, frem for at lave en ny. Selvom det gør jeg nok alligevel når det kommer til stykket 

Anmeld

5. april 2013

BabyMus

sommerbarn<3 skriver:

Tak nu er den i fryseren. Så krydser for at det går  Det er min brors ynglingskage og han har Fødselsdag næste fredag, vores farmor og farfar, og min bror, selvfølgelig komme hjem til os. Så kunne jeg jo passende bruge den, frem for at lave en ny. Selvom det gør jeg nok alligevel når det kommer til stykket 

Lyder som en god idé. Man kan jo heller aldrig få for meget drømmekage, så hvis du nu laver en mere (for en sikerheds skyld) så er der i hvert fald nok! Så kan I gå kage amok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.