Smerter ved ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. april 2013

esioul

Oplever du det? Og er det stærke smerter?

Jeg har indimellem smerter ved ægløsning, ret stærke smerter i den ene side. Det er så niv og jag og de varer 1-2 døgn.

Ville høre om andre oplever det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Christina74

esioul skriver:

Jeg har indimellem smerter ved ægløsning, ret stærke smerter i den ene side. Det er så niv og jag og de varer 1-2 døgn.

Oplever de samme 'smerter' ind imellem, men kun 1 døgn og kun et par gange om året. Selvom jeg har en velfungerende cyklus.

Anmeld

4. april 2013

esioul

Christina, nu uden spiral ;-) skriver:

Oplever de samme 'smerter' ind imellem, men kun 1 døgn og kun et par gange om året. Selvom jeg har en velfungerende cyklus.

Tak for svar. Så er jeg ikke ene om det

Anmeld

4. april 2013

FrkZier

esioul skriver:

Ja detoplevede jeg ofte 

Anmeld

4. april 2013

morethanperfect

esioul skriver:

Ja ! Jeg kan ha meget ondt .. Og være oppustet

Anmeld

4. april 2013

esioul

morethanperfect skriver:

Ja ! Jeg kan ha meget ondt .. Og være oppustet

Lige præcis det samme her.

Anmeld

4. april 2013

Masig

esioul skriver:

Jeg havde det ved hver ÆL, og det gjorde SINDSSYGT ondt. Kunne ikke stå oprejst, så det var ikke ligefrem en nydelse at prøve at lave baby den dag. Og så tog det hele 11 mdr før der var bid.... Det var altså ikke særlig sjovt, men det  hele værd jo 

Anmeld

4. april 2013

esioul

Masig skriver:

Jeg havde det ved hver ÆL, og det gjorde SINDSSYGT ondt. Kunne ikke stå oprejst, så det var ikke ligefrem en nydelse at prøve at lave baby den dag. Og så tog det hele 11 mdr før der var bid.... Det var altså ikke særlig sjovt, men det  hele værd jo 

Ja det er en fordel at kunne mærke det, men der må også godt komme noget ud af det

Anmeld

4. april 2013

Masig

esioul skriver:

Ja det er en fordel at kunne mærke det, men der må også godt komme noget ud af det

Det er jo lige det. 

Anmeld

5. april 2013

grinny

Jeg har så ondt hver evig eneste gang at jeg er sikker på at det hele er ved at springe ud gennem navlen.

Vil hellere have menssmerter end ÆL-smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.