Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oplever du det? Og er det stærke smerter?
Jeg har indimellem smerter ved ægløsning, ret stærke smerter i den ene side. Det er så niv og jag og de varer 1-2 døgn.
Ville høre om andre oplever det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Oplever du det? Og er det stærke smerter? Jeg har indimellem smerter ved ægløsning, ret stærke smerter i den ene side. Det er så niv og jag og de varer 1-2 døgn. Ville høre om andre oplever det samme
Oplever de samme 'smerter' ind imellem, men kun 1 døgn og kun et par gange om året. Selvom jeg har en velfungerende cyklus.
Christina, nu uden spiral ;-) skriver: Oplever de samme 'smerter' ind imellem, men kun 1 døgn og kun et par gange om året. Selvom jeg har en velfungerende cyklus.
Tak for svar. Så er jeg ikke ene om det
Ja detoplevede jeg ofte
Ja ! Jeg kan ha meget ondt .. Og være oppustet
morethanperfect skriver: Ja ! Jeg kan ha meget ondt .. Og være oppustet
Lige præcis det samme her.
Jeg havde det ved hver ÆL, og det gjorde SINDSSYGT ondt. Kunne ikke stå oprejst, så det var ikke ligefrem en nydelse at prøve at lave baby den dag. Og så tog det hele 11 mdr før der var bid.... Det var altså ikke særlig sjovt, men det hele værd jo
Masig skriver: Jeg havde det ved hver ÆL, og det gjorde SINDSSYGT ondt. Kunne ikke stå oprejst, så det var ikke ligefrem en nydelse at prøve at lave baby den dag. Og så tog det hele 11 mdr før der var bid.... Det var altså ikke særlig sjovt, men det hele værd jo
Ja det er en fordel at kunne mærke det, men der må også godt komme noget ud af det
esioul skriver: Ja det er en fordel at kunne mærke det, men der må også godt komme noget ud af det
Det er jo lige det.
Jeg har så ondt hver evig eneste gang at jeg er sikker på at det hele er ved at springe ud gennem navlen.
Vil hellere have menssmerter end ÆL-smerter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128