den navle der..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
7 svar
3 synes godt om
4. april 2013

AnthonsMor

Hej damer

Jeg har lige et spørgsmål vedr. navlen..
Anthon er 15 dage gammel nu, hans navlestump faldt af i sidste uge, men i dag er der kommet lidt gul/grøn puds ud af navlen, er der normalt og/eller ok, eller bør jeg kontakte lægen i morgen?

Håber nogen kan hjælpe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Frk. Himmelblå

Martsbaby skriver:

Hej damer

Anthon er 15 dage gammel nu, hans navlestump faldt af i sidste uge, men i dag er der kommet lidt gul/grøn puds ud af navlen, er der normalt og/eller ok, eller bør jeg kontakte lægen i morgen?

Der skal ikke være noget hverken gult eller grønt i navlen. Kan du ikke hive fat i sp - så sparer du måske et lægebesøg?

Du kan vaske navlen forsigtigt med en skumsvamp med lunkent vand og en smule neutral sæbe..

Anmeld

4. april 2013

L&V

Det ska ik være der nej.. Måske en forsigtig vask kan gøre det også ellers hold det godt tørt

Anmeld

4. april 2013

AnthonsMor

Frk. Himmelblå skriver:

Der skal ikke være noget hverken gult eller grønt i navlen. Kan du ikke hive fat i sp - så sparer du måske et lægebesøg?

Du kan vaske navlen forsigtigt med en skumsvamp med lunkent vand og en smule neutral sæbe..

Jo jeg kunne måske ringe til hende i morgen
Den var ildelugtende da vi tog hjem så jeg fik noget rense grej med hjem, og det vaskede jeg den lige med da jeg så det puds..

Anmeld

4. april 2013

LSM

Martsbaby skriver:

Hej damer

Der var også lidt puds ved min søns navle, jeg fik af vide så længe der ikke var rødme (en lille trekant over navlen) skulle jeg ikke være.nervøs, blot rense det lidt og ellers holde det tørt

Anmeld

4. april 2013

AnthonsMor

LSM skriver:

Der var også lidt puds ved min søns navle, jeg fik af vide så længe der ikke var rødme (en lille trekant over navlen) skulle jeg ikke være.nervøs, blot rense det lidt og ellers holde det tørt

Godt!
Synes ikke der er rødme nogen steder omkring den, men giver nu nok lige min SP et kald i morgen, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

4. april 2013

LSM

Martsbaby skriver:

Godt!
Synes ikke der er rødme nogen steder omkring den, men giver nu nok lige min SP et kald i morgen, bare for en sikkerheds skyld

Ja gør det
Men er ret sikker på du ikke skal være nervøs
Men ja hellere ringe og være 100% på der ikke er noget

Anmeld

4. april 2013

AnthonsMor

LSM skriver:

Ja gør det
Men er ret sikker på du ikke skal være nervøs
Men ja hellere ringe og være 100% på der ikke er noget

Nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.