Lavt elforbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

Becks

ano14316 skriver:

Ja det lyder da noget voldsomt, jeg troede graferne var på månedsbasis.. 

Nej, det er pr. år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Becks

2721 skriver:

Det var det der skema
Jeg har seas nve
Men eftersom jeg er ny i at klare alle sådanne ting selv ved jeg ikke så meget

Inde på Dong, der gik jeg ind under mit forbrug, og så kom det skema frem.. Måske du kan det samme, på din el udbyders hjemmeside?

Anmeld

4. april 2013

Becks

morethanperfect skriver:

Nææ vores steg ikke meget da vi fik børn ..

Vi betaler 600 kr. hver 3 mdr.. i el ..

Så har I også et lavt forbrug  I bruger mindre end mig, jeg betaler 6-700 i kvartalet for ene mig

Har en veninde, der betaler 3400 i kvartalet og de er 3

Anmeld

4. april 2013

2721

Becks skriver:

Inde på Dong, der gik jeg ind under mit forbrug, og så kom det skema frem.. Måske du kan det samme, på din el udbyders hjemmeside?

Det kan godt være
Jeg må prøve at kigge på det. Fik nemlig en kæmpe el-regning for den 2,5 mdr jeg havde boet her sidste år og har derfor forsøgt at spare samt indføre elspareskinner, timer på akvarie osv, så ville da være rart hvis jeg kunne se om det havde en positiv effekt

Anmeld

4. april 2013

ano14316

Becks skriver:

Nej, det er pr. år

Men tænker at det måske ikke er så mærkeligt igen.. 
Vi har elgulvvarme på badeværelset, elvandvarmer, 2 bærbare der blver brugt en del, 1 plasma tv, 1 opvaskemaskine, der ikke er så ny mere, en gammel vaskemaskine, et gammelt komfur, microovn - der bliver lavet grød i hver morgen.

lyder det så helt skævt..?

Anmeld

4. april 2013

Becks

2721 skriver:

Det kan godt være
Jeg må prøve at kigge på det. Fik nemlig en kæmpe el-regning for den 2,5 mdr jeg havde boet her sidste år og har derfor forsøgt at spare samt indføre elspareskinner, timer på akvarie osv, så ville da være rart hvis jeg kunne se om det havde en positiv effekt

Det kan jeg godt forstå

Håber det lykkedes...

Det eneste der er tændt herhjemme når jeg er ude eller sover, er køleskabet.. Alle kontakter er slukket, til tv osv..

Anmeld

4. april 2013

Becks

ano14316 skriver:

Men tænker at det måske ikke er så mærkeligt igen.. 
Vi har elgulvvarme på badeværelset, elvandvarmer, 2 bærbare der blver brugt en del, 1 plasma tv, 1 opvaskemaskine, der ikke er så ny mere, en gammel vaskemaskine, et gammelt komfur, microovn - der bliver lavet grød i hver morgen.

lyder det så helt skævt..?

Nej, det synes jeg ikke

For kunne forestille mig, at gulvvarme sluger en del, og hvis I så også har nogle gamle hårde/hvide varer, så løber det op..

Anmeld

4. april 2013

N1

Becks skriver:

Så har I også et lavt forbrug  I bruger mindre end mig, jeg betaler 6-700 i kvartalet for ene mig

Har en veninde, der betaler 3400 i kvartalet og de er 3

Vi betaler næsten 5000,- pr kvartal

Men vi har så også firma på adressen

Anmeld

4. april 2013

Becks

N1 skriver:

Vi betaler næsten 5000,- pr kvartal

Men vi har så også firma på adressen

Så er det også forståeligt, når man tænker på der er firma på adressen.. Så er der jo el i gang hele tiden

Anmeld

4. april 2013

2721

Becks skriver:

Det kan jeg godt forstå

Håber det lykkedes...

Det eneste der er tændt herhjemme når jeg er ude eller sover, er køleskabet.. Alle kontakter er slukket, til tv osv..

Mit akvarie, internet, min søns våge lampe oplader og køleskab/fryser køre når jeg sover og akvarie og køle/frys når vi ikke er hjemme. Den kan da glippe, men jeg prøver at være meget omhyggelig og så bruger vi kun el-sparepærer. Jeg synes jeg er på passelig, men vi hår hjemme hverdag så noget strøm bliver der brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.