Barselsgave, men hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2013

**Ønskebabyen

Jeg skal ud og besøge en veninde imorgen, som i går fødte en dejlig lille pige.

Jeg overvejer at give noget andet end sødt baby-pige-tøj, som er det de fleste kommer med, men HVAD??

kom med nogle gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Jeg overvejer at give noget andet end sødt baby-pige-tøj, som er det de fleste kommer med, men HVAD??

kom med nogle gode ideer

Jeg ville syntes at gavekort til en go børnebutik var et hit og det er os det vi vil sige til folk når lillebror kommer.. Vi fik så meget til Laura og vi byttede så meget af det da vi jo havde købt og andet faldt ikke i vores smag. Så denne gang vil det være rart man ku købe når behovet er der

Ellers en eller anden fin lidt luxus præget ting som du ved hun vil elske men måske ik selv vil bruge penge på

Anmeld

4. april 2013

**Ønskebabyen

Månsson skriver:

Jeg ville syntes at gavekort til en go børnebutik var et hit og det er os det vi vil sige til folk når lillebror kommer.. Vi fik så meget til Laura og vi byttede så meget af det da vi jo havde købt og andet faldt ikke i vores smag. Så denne gang vil det være rart man ku købe når behovet er der

Ellers en eller anden fin lidt luxus præget ting som du ved hun vil elske men måske ik selv vil bruge penge på

Et gavekort bliver det ikke, det er jeg næsten sikker på! Jeg vil gerne komme med en ting, som de kan glæde sig over med det samme, forstået på den måde at de ikke først skal tage stilling til hvad det skal være OG skal ud og købe det

Men tak for input

Anmeld

4. april 2013

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Et gavekort bliver det ikke, det er jeg næsten sikker på! Jeg vil gerne komme med en ting, som de kan glæde sig over med det samme, forstået på den måde at de ikke først skal tage stilling til hvad det skal være OG skal ud og købe det

Men tak for input

Så lidt.. kan kun tale ud af egne erfaringer

Anmeld

4. april 2013

Michelle88

Hvad med nogle praktiske ting som bleer og sådan noget?

Anmeld

4. april 2013

**Ønskebabyen

Månsson skriver:

Så lidt.. kan kun tale ud af egne erfaringer

Det er også super

Anmeld

4. april 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

kom med nogle gode ideer

Hva med sådan en barnevogns kæde? evt den hæklede fra sebra

Et sæt sengetøj?

Et fint baby tæppe?

suttekæde?

en kurv med diverse baby ting - baby olie, skumklude, shampoo, vatpinde, negleklipper, og lign?

Det er lige hvad jeg kan komme på

Anmeld

4. april 2013

Elgaard73

Her har vi været utrolig glade for f.eks legesager som han kunne bruge da han blev lidt ældre end spædbarns alderen.

Vi fik vildt mange ting til vores dreng som han kunne bruge lige da han var født. Det var næsten for overvældende og nogle af de ting vi fik, nåede vi slet ikke at tage i brug. Det var lidt synd....

Så måske noget til når babyen bliver lidt ældre.

Anmeld

5. april 2013

BabyMus

kom med nogle gode ideer

Sorry, læste lige det IKKE skulle være babytøj. Jeg læste forkert.

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Hvad med noget til at glæde forældrene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.