Bløder efter celleskrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.086 visninger
16 svar
1 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik i dag foretaget et celleudskrab, og kort efter fik jeg mens smerter og begyndte at bløde. Min menstruation skulle egentlig først komme om 3-4 dage (eller rettere vi prøver at blive gravide så den skal helst ikke komme) , men er der andre der har oplevet at bløde efter en sådan undersøgelse.? Eller kan hun bare have sat gang i min menstruation? (burde vel ikke være muligt

selve undersøgelsen/udskrabningen gjorde egentlig ikke ondt. Først en times tid senere fik jeg murren i underlivet og ja begyndte at bløde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg fik i dag foretaget et celleudskrab, og kort efter fik jeg mens smerter og begyndte at bløde. Min menstruation skulle egentlig først komme om 3-4 dage (eller rettere vi prøver at blive gravide så den skal helst ikke komme) , men er der andre der har oplevet at bløde efter en sådan undersøgelse.? Eller kan hun bare have sat gang i min menstruation? (burde vel ikke være muligt

selve undersøgelsen/udskrabningen gjorde egentlig ikke ondt. Først en times tid senere fik jeg murren i underlivet og ja begyndte at bløde.

Jeg fik lavet celleskrab midt i min cyklus, lige omkring ægløsning, og da jeg kom hjem fik jeg også menssmerter og jeg blødte en lille smule. Dagen efter var der ikke mere.

Anmeld

4. april 2013

LRJ

Anonym skriver:

Jeg har blødt alle 4 gange jeg har fået celleskrab, og har fået af vide det er meget normalt at bløde efter

Anmeld

4. april 2013

B&J

mange bløder efter de har fået et celleskrab det er helt alm...

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jeg fik lavet celleskrab midt i min cyklus, lige omkring ægløsning, og da jeg kom hjem fik jeg også menssmerter og jeg blødte en lille smule. Dagen efter var der ikke mere.

Dejligt at høre. Så er der stadig en lille chance for jeg kan være gravid 

tusind tak for svar

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Jeg har blødt alle 4 gange jeg har fået celleskrab, og har fået af vide det er meget normalt at bløde efter

så har jeg stadig en smule håb

ved du hvad grunden kan være? Er det et blodkar der springer under forløbet? Eller er det bare fordi man er så følsom 'deroppe' 

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

mange bløder efter de har fået et celleskrab det er helt alm...

Tak for svar så er løbet ikke helt kørt endnu denne cyklus

Anmeld

4. april 2013

LRJ

Anonym skriver:

så har jeg stadig en smule håb

ved du hvad grunden kan være? Er det et blodkar der springer under forløbet? Eller er det bare fordi man er så følsom 'deroppe' 

Du har jo sarte slimhinder deroppe

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Du har jo sarte slimhinder deroppe

Har bare aldrig oplevet at bløde før ved almindelig undersøgelse. og synes egentlig ikke det gjorde ondt som jeg har hørt nogen sige, så blev lidt overrasket over at jeg blødte og det murrede sådan bagefter.  men ja må jo bare være tålmodig og se hvad der sker

Anmeld

4. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg blødte her ved mit 2 celleskrab. Men ved det 1 var der ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.