Donere legetøj til børneafdelingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
17 svar
13 synes godt om
4. april 2013

Misscbn

Hey alle har lige snakket med børneafdelingen på hvidovre da jeg har et ønsket om at donere noget legetøj til de syge børn, derfor tænkte jeg på om der er nogen som evt har noget legetøj/bøger som de ikke bruger og gerne vil donere til syge børn..? det skal være store legesager helst og skal kunne sprittes af så derfor er plys/stof og bamser ikke muligt at donere! håber virkelig at nogen vil være med at støtte op om børneafdelingen ♥ så kører jeg gerne ud med det og glæder de små ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Juliekp

blankholm skriver:

Hey alle har lige snakket med børneafdelingen på hvidovre da jeg har et ønsket om at donere noget legetøj til de syge børn, derfor tænkte jeg på om der er nogen som evt har noget legetøj/bøger som de ikke bruger og gerne vil donere til syge børn..? det skal være store legesager helst og skal kunne sprittes af så derfor er plys/stof og bamser ikke muligt at donere! håber virkelig at nogen vil være med at støtte op om børneafdelingen ♥ så kører jeg gerne ud med det og glæder de små ♥

Har desværre ikke noget legetøj jeg kan donere, da vi ikke rigtig har noget legetøj herhjemme (vores datter er "kun" 3 måneder). Vil bare sige, at det er en rigtig sød tanke! Og jeg er glad for der findes sådan nogle gode mennesker der vil hjælpe andre

Anmeld

4. april 2013

Misscbn

Juliekp skriver:

Har desværre ikke noget legetøj jeg kan donere, da vi ikke rigtig har noget legetøj herhjemme (vores datter er "kun" 3 måneder). Vil bare sige, at det er en rigtig sød tanke! Og jeg er glad for der findes sådan nogle gode mennesker der vil hjælpe andre

de vil også helst have større stykker legetøj så de små ikke kan få det i munden  

så håber der er nogen som vil donere et stykke eller 2 så de små børn kan blive glade 

og tusinde tak 

Anmeld

4. april 2013

Misscbn

opsedasse

Anmeld

4. april 2013

Misscbn

er der ingen der kan hjælpe ?

Anmeld

5. april 2013

BabyMus

blankholm skriver:

Super god idé! De bliver de helt sikkert galde for.

Jeg kan desværre ikke hjælpe med noget legetøj da jeg desværre ikke selv har børn endnu.

Anmeld

5. april 2013

K&S

blankholm skriver:

Jeg har nogle træpuslespil med knop-brikker, hvis de kan bruges? 

Anmeld

5. april 2013

jydeinden

super fin ide har ingen børn men opper gerne en gang for dig

Anmeld

5. april 2013

Misscbn

K&S skriver:

Jeg har nogle træpuslespil med knop-brikker, hvis de kan bruges? 

Det tror jeg bestemt at de kan hvor er du fra i landet?

Anmeld

5. april 2013

Misscbn

jydeinden skriver:

super fin ide har ingen børn men opper gerne en gang for dig

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.