Udbetaling Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
9 svar
6 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogle af jer andre der har haft bøvl med udbetaling danmark?

Fødte d. 18 december og har IKKE fået mine penge når jeg skal, på noget tidspunkt! Første gang kom de et par dage for sent, anden gang fik jeg dem slet ikke, før næste månede sammen med de andre. Og denne gang har jeg heller ikke fået nogle penge! Og når jeg ringer ind, lover de at ringe tilbage, men gør det ikke. De siger det er en fejl, men at den er svært at rette.. Det kan da godt være, men jeg skal da have nogle penge af leve for? Vi har hus, børnehave der skal  betales, mad og bleer!

Virkelig ikke andre der har samme problem med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Swerg

Øv hvor træls !!!

Jeg ville sgu nok ringe ind igen og skrue bissen på!!

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Øv hvor træls !!!

Jeg ville sgu nok ringe ind igen og skrue bissen på!!

Det gør jeg også over middag, hvis de ikke har ringet inden.. Men er SÅ dårlig til at sige noget..

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Jeg er ikke med, er det penge fra medicinbehandling til dig eller barnet for har der været bøvl med registreringen af barnet, eller måske længden af udbetalingerne. Det kan jo sættes til flere ting feks månedligt eller kvartals. Og hvis der er under et hvis beløb bliver det automatisk overført til næste udbetaling

Anmeld

4. april 2013

Laulund87

Jeg er ikke med, er det penge fra medicinbehandling til dig eller barnet for har der været bøvl med registreringen af barnet, eller måske længden af udbetalingerne. Det kan jo sættes til flere ting feks månedligt eller kvartals. Og hvis der er under et hvis beløb bliver det automatisk overført til næste udbetaling

Jeg svarer lige

Udbetaling Danmark står nu for at udbetale barselsdagpenge, folkepension, førtidspension osv.

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Laulund87 skriver:

Jeg svarer lige

Udbetaling Danmark står nu for at udbetale barselsdagpenge, folkepension, førtidspension osv.

Åh ja okay, vidste jeg ikke, ja det er jo et stort problem er jo stor forskel på barselsdahpenge og 200kr tilbage for medicin

Så ville jeg også ringe ind og brokke mig igen, og evt spørge om de betalere renter/rykkergebyr, for ubetalte regninger

Anmeld

4. april 2013

Swerg

Anonym skriver:

Det gør jeg også over middag, hvis de ikke har ringet inden.. Men er SÅ dårlig til at sige noget..

Vær en hidsigprop ! vi alle har en gemt i os, vi skal bare finde den frem  

Anmeld

4. april 2013

MorDk

Ved det ikke endnu... men venter "spændt"

Jeg er overgået til dagpenge nemlig...

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det er mine barselsdagpenge jeg ikke får.. Skal vist have dem omkring d. 22 hver månede.

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er mine barselsdagpenge jeg ikke får.. Skal vist have dem omkring d. 22 hver månede.

Håber du får forklaret dem med alvor, at det bare ikke er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.