Hvordan var dit scanningsforløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
1 synes godt om
4. april 2013

Christine_marie

Sammen med Sundhedsstyrelsen sidder vi lige nu og udvikler på et WEB TV- projekt, der skal komme kommende forældrepar til gode.

Siden kommer til at hedde Downsliv.dk, og har til formål at give kommende forældre info om hvad det vil sige at gå gennem en risikovurdering og evt. moderkagebiopsi, og hvad det vil sige at have et barn med Downs syndrom.

Sidens formål er, ligesom dette forum, at skabe et sted, hvor gravide kan møde mennesker der har været igennem det samme, og som kan dele deres erfaringer og oplevelser.

Til vores informationsvideoer søger vi derfor nogle par der fik foretaget en risikovurdering, og som har lyst til at fortælle om deres forløb.

Hvad træf de af valg, hvad skete der, og hvordan føltes det?

Kunne du tænke dig at høre mere, så send gerne en mail til downsliv@gmail.com

På forhånd tak,

Bedste Hilsner

Mille og Christine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Klumpe-dumpe

Christine_marie skriver:

Sammen med Sundhedsstyrelsen sidder vi lige nu og udvikler på et WEB TV- projekt, der skal komme kommende forældrepar til gode.

Siden kommer til at hedde Downsliv.dk, og har til formål at give kommende forældre info om hvad det vil sige at gå gennem en risikovurdering og evt. moderkagebiopsi, og hvad det vil sige at have et barn med Downs syndrom.

Sidens formål er, ligesom dette forum, at skabe et sted, hvor gravide kan møde mennesker der har været igennem det samme, og som kan dele deres erfaringer og oplevelser.

Til vores informationsvideoer søger vi derfor nogle par der fik foretaget en risikovurdering, og som har lyst til at fortælle om deres forløb.

På forhånd tak,

Bedste Hilsner

Mille og Christine

Hejsa. Er det kun folk der er blevet beriget med et downs barn I søger?

Anmeld

4. april 2013

Christine_marie

Hejsa,

Nej slet ikke.

Vi søger bare par der vil fortælle om deres forløb og som fik en forhøjet risiko ved risikovurdering.

Man behøver ikke at have et barn med Downs syndrom, men det er selvfølgelig også fint hvis man har

Ville du være interesseret i at høre mere?

Anmeld

4. april 2013

Juliekp

Christine_marie skriver:

På forhånd tak,

Bedste Hilsner

Mille og Christine

Jeg fik forhøjet risiko da jeg var gravid med min datter, og jeg valgte derfor at få taget en moderkagebiopsi, der viste at vores datter var fuldkommen sund og rask. 

Grunden til forhøjet risiko var noget i mit blod og ikke hendes nakkefold.

Anmeld

4. april 2013

Klumpe-dumpe

Hejsa,

Nej slet ikke.

Vi søger bare par der vil fortælle om deres forløb og som fik en forhøjet risiko ved risikovurdering.

Man behøver ikke at have et barn med Downs syndrom, men det er selvfølgelig også fint hvis man har

Ville du være interesseret i at høre mere?

Ja det kunne jeg. Eller I kunne måske være interesseret I min historie, da det var et lidt atypisk forløb  Ps. Vi er ikke et par, da jeg er og har altid været enlig mor

Anmeld

4. april 2013

Christine_marie

Juliekp skriver:

Jeg fik forhøjet risiko da jeg var gravid med min datter, og jeg valgte derfor at få taget en moderkagebiopsi, der viste at vores datter var fuldkommen sund og rask. 

Grunden til forhøjet risiko var noget i mit blod og ikke hendes nakkefold.

Tak fordi du skriver - Ville du have lyst til at høre mere om vores projekt?

I så fald, kan du måske sende mig dine oplysninger til

downsliv@gmail.com

Vi hører meget gerne fra dig, og bare til en helt uforpligtende snak

Anmeld

4. april 2013

Christine_marie

Ariel skriver:

Ja det kunne jeg. Eller I kunne måske være interesseret I min historie, da det var et lidt atypisk forløb  Ps. Vi er ikke et par, da jeg er og har altid været enlig mor

Ja, vi vil meget gerne høre din historie

Kan jeg få dig til at sende en mail med dine oplysninger til: downsliv@gmail.com

Så kan vi tage en uforpligtende snak i første omgang.

MVH Christine

Anmeld

4. april 2013

Klumpe-dumpe

Christine_marie skriver:

Kan jeg få dig til at sende en mail med dine oplysninger til: downsliv@gmail.com

MVH Christine

Jeg vil sende jer en mail senere

Anmeld

4. april 2013

Klumpe-dumpe

Christine_marie skriver:

MVH Christine

Så er der sendt mail af sted til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.