Nogle der har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg på mandag skal på børneambulatoriet med min basse. Han har, fra før påske, haft blod i sin afføring og både vagtlæge og almindelig læge mener, at det formentlig er en rift?! Han kæmper for at komme af med hans afføring på trods af, at han for 5 ml Lactoluse. Men nu er vi blevet henvist til børneambulatoriet og skal afsted på mandag.

Er der nogle af jer der har prøvet det samme og måske kan fortælle lidt om, hvad der gør, undersøger osv på børneambulatoriet?

Det er måske vigtigt at nævne, at han både er amme og flaske barn (giver flaske, Allomin Syrnet, efter hvert måltid ved brystet).

Er bare SÅ nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Studerendemor

Jeg har ikke prøvet det med egne børn, men jeg var au pair hos en familie i Florida, hvor deres 14 dage gamle dreng blev indlagt med blod i afføringen. Jeg var med hele vejen. De tog blodprøver, og observerede  ham natten over. Det var modermælkserstatningen, han ikke kunne tåle, så de skulle skifte til en anden slags. Og det var det. Jeg ved ikke, hvor meget dette hjælper dig, når det nu er i USA og mange år siden. 

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Jeg har ikke prøvet det med egne børn, men jeg var au pair hos en familie i Florida, hvor deres 14 dage gamle dreng blev indlagt med blod i afføringen. Jeg var med hele vejen. De tog blodprøver, og observerede  ham natten over. Det var modermælkserstatningen, han ikke kunne tåle, så de skulle skifte til en anden slags. Og det var det. Jeg ved ikke, hvor meget dette hjælper dig, når det nu er i USA og mange år siden. 

Var det bare lidt blod der eller meget blod der barvo bleen der?

Anmeld

4. april 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Var det bare lidt blod der eller meget blod der barvo bleen der?

Det er ved at være 10 år siden, så jeg husker det ikke tydeligt, men mener det var relativt meget...

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Det er ved at være 10 år siden, så jeg husker det ikke tydeligt, men mener det var relativt meget...

Her er det bare lidt blød der er med næsten hver gang. Og nogle gange når han presser, under bleskift, er det bare væske med blod der kommer..

Men er bare så nervøs for, at det skal gøre ondt på ham eller han skal bedøves

Anmeld

4. april 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Her er det bare lidt blød der er med næsten hver gang. Og nogle gange når han presser, under bleskift, er det bare væske med blod der kommer..

Men er bare så nervøs for, at det skal gøre ondt på ham eller han skal bedøves

Det forstår jeg godt, det er også længe, at gå og vente på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.