Har brug for lidt hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
9 svar
1 synes godt om
4. april 2013

simone_jacobsen

Hej alle.

Jeg sidder i den situation at min lille dreng, på 2 1/2 mdr., gylper alt op - både bryst og flaske. Siden han vågnede har jeg kunne få 80-100 ml i ham, jeg ville normalt have fået minimum 180 ml og bryst i ham på nuværende tidspunkt. Jeg har taget hans temperatur og den siger 37.51 (ved ikke hvornår sådan en lille størrelse har feber?).

Han virker ellers glad - snakker og griner - men samtidig lidt pylret.

Nogle ideer, forslag, kommentar - alt er velkommen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

LilleChelle

Er han undersøgt for refluks ?

Anmeld

4. april 2013

Mokka

Forstår at det kun er i dag det har stået på?

Anmeld

4. april 2013

simone_jacobsen

Mokka skriver:

Forstår at det kun er i dag det har stået på?

Ja det er kun i dag. Normalt æder han bare derudad og gylper hvad der er 'normalt'. Selvfølgelig kommer der nogle gange meget, men slet ikke i nærheden af, at være hele måltider.

Og det er når jeg tager ham op for at bøvse - altså giver ca. 40 ml og tager ham op for at bøvse - normalt for han 60-80 ml inden han skal bøvse - og så står det hele bare ud af ham...

Anmeld

4. april 2013

simone_jacobsen

LilleChelle skriver:

Er han undersøgt for refluks ?

Det er kun i dag det er et problem?

Anmeld

4. april 2013

Mokka

Hvis han ellers virker vågen, har våde bléer, og han ikke har temperatur forhøjelse ville jeg ikke bekymre mig.... Det havde selvfølgelig bare været nemmere hvis han kunne sige "jeg er godt nok lidt mat i sokkerne i dag og ikke så sulten mor"

Anmeld

4. april 2013

simone_jacobsen

Mokka skriver:

Hvis han ellers virker vågen, har våde bléer, og han ikke har temperatur forhøjelse ville jeg ikke bekymre mig.... Det havde selvfølgelig bare været nemmere hvis han kunne sige "jeg er godt nok lidt mat i sokkerne i dag og ikke så sulten mor"

Det var et rart svar
Så vil jeg holde øje med temperaturen.

Tak!

Anmeld

4. april 2013

Mokka

Ja gør det Men de små er jo så lumske at de kan byde os at have feber on/off og det uden at der er noget rigtig galt, så det skal du ikke blive forskrækket over...

Børn må jo gerne have feber ligesom voksne og temperaturen vil helt sikkert være steget lidt i aften eller hvis han lige har grædt. Men som voksne skal de jo helst også have lidt væske... og om han får nok, kan du vurdere ud fra hans ble om den fortsat er våd og så tænker jeg han melder sig igen, når appetitten er der

Anmeld

4. april 2013

LilleChelle

simone_jacobsen skriver:

Det er kun i dag det er et problem?

Ja okay. 

- Så tror jeg bestemt ikke du skal være nervøs  

Anmeld

4. april 2013

Team Putte

Hej alle.

Jeg sidder i den situation at min lille dreng, på 2 1/2 mdr., gylper alt op - både bryst og flaske. Siden han vågnede har jeg kunne få 80-100 ml i ham, jeg ville normalt have fået minimum 180 ml og bryst i ham på nuværende tidspunkt. Jeg har taget hans temperatur og den siger 37.51 (ved ikke hvornår sådan en lille størrelse har feber?).

Han virker ellers glad - snakker og griner - men samtidig lidt pylret.

Nogle ideer, forslag, kommentar - alt er velkommen!!

Så små børn er meget følsomme overfor omgivelserne så de har først feber over 38 så ved du det til en anden gang tror måske hans mave driller lidt.. så prøv at give væskevæske og lade ham melde sig på sult selv.. hvis vi har bøvl med  maven er det jo heller ik altid uvi selv har lyst til mad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.