Kontoudskrift for de sidste 3 måneder (Kontanthjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.407 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Jeg sidder og er ved at udfylde ansøgningsskema til kontanthjælp. Der står at de skal bruge kontoudskrifter for de seneste 3 mdr. Og så er det at jeg tænker, de skal vel ikke se hvad jeg har brugt mine penge på, vel? Er det ikke mere hvad der har været af indkomst de seneste tre måneder? Jeg synes det er meget grænseoverskridende, at de skal se mine kontoudskrifter ... eks Mc D, H&M osv osv... Det er da virkelig privat i min verden?

Ved i noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Mom2

Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg sidder og er ved at udfylde ansøgningsskema til kontanthjælp. Der står at de skal bruge kontoudskrifter for de seneste 3 mdr. Og så er det at jeg tænker, de skal vel ikke se hvad jeg har brugt mine penge på, vel? Er det ikke mere hvad der har været af indkomst de seneste tre måneder? Jeg synes det er meget grænseoverskridende, at de skal se mine kontoudskrifter ... eks Mc D, H&M osv osv... Det er da virkelig privat i min verden?

Ved i noget om det?

Du går ned i banken og beder om kontoudskrifter for de sidste 3 måneder, fortæl dem hvad det er til. Det er for at sikre at folk ikke har haft en opsparing de har hævet få dage før de søger kontanthjælp. De kan ikke se hvad du har brugt dine penge på, blot hvilke konti du har.

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Du går ned i banken og beder om kontoudskrifter for de sidste 3 måneder, fortæl dem hvad det er til. Det er for at sikre at folk ikke har haft en opsparing de har hævet få dage før de søger kontanthjælp. De kan ikke se hvad du har brugt dine penge på, blot hvilke konti du har.

Okey ,men nu sidder jeg med netbank og skal have det ordnet indtil i morgen tidlig hvor jeg skal til møde deroppe. Hvad skal jeg printe ud fra min netbank? - Hvis ikke alle udtog :/

Anmeld

4. april 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Okey ,men nu sidder jeg med netbank og skal have det ordnet indtil i morgen tidlig hvor jeg skal til møde deroppe. Hvad skal jeg printe ud fra min netbank? - Hvis ikke alle udtog :/

de tjekker IKKE hvad du bruger dine penge på, men de tjekker OM du har haft nogen større indtægt du ikke har fortalt dem om.. der er ikke rigtigt nogen vej uden om at printe hele lortet ud, hvis du vil have nogen hjælp .. jeg kan sagtens forstå at det virker lidt grænseoverskridende, men husk på at de altså ikke sidder og tjekker om du brugte 50 kroner i mac d, eller ej

Anmeld

4. april 2013

B&J

du går ned i din bank og siger du skal have et kontoudskrift. på de papir står der ikke hvad du bruger dine penge på men hvad der går ind af penge og hvad du hæver osv ikke til hvad du bruger dem på, og der står om du ejeren en formue eller om du bar ejer nogle penge

Anmeld

4. april 2013

Mom2

Anonym skriver:

Fik ikke svaret dig i går, men håber du fandt ud af det alligevel ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.