Kunstig menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2013

Kløver

Pga min cyklus eller mangel på samme, skal jeg have kunstig mens hver måned. Nogle som kan fortælle hvordan og hvilken medicin. Jeg ved jeg bla skal på pergotime, men det tager man jo på en bestemt blødningsdag alt efter hvornår 1 blødningsdag er.
Del meget gerne erfaring med jer som skulle have kunstig mens hver måned sammen med hormonbehandlingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Pga min cyklus eller mangel på samme, skal jeg have kunstig mens hver måned. Nogle som kan fortælle hvordan og hvilken medicin. Jeg ved jeg bla skal på pergotime, men det tager man jo på en bestemt blødningsdag alt efter hvornår 1 blødningsdag er.
Del meget gerne erfaring med jer som skulle have kunstig mens hver måned sammen med hormonbehandlingen

Det skulle jeg førhen.. Fik provera.. Du har også PCOS ikke?

Anmeld

4. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Victoza som man bruger til PCO og PCOS giver vægttab og fast cyklus.. Det er det jeg får nu i stedet for metformin.. 

Anmeld

4. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Victoza som man bruger til PCO og PCOS giver vægttab og fast cyklus.. Det er det jeg får nu i stedet for metformin.. 

Jo de siger jeg har både pco og pcos, men kan ikke huske hvad forskellen er

Jeg får metformin, men vil prøve at høre om victoza kan gøre bedre gavn, stabiliserer det også blodsukkeret og hjælper med optagelsen af insulin ?

Anmeld

4. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Jo de siger jeg har både pco og pcos, men kan ikke huske hvad forskellen er

Jeg får metformin, men vil prøve at høre om victoza kan gøre bedre gavn, stabiliserer det også blodsukkeret og hjælper med optagelsen af insulin ?

Det er det det er til og det er meget bedre end metformin..

Anmeld

4. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Det er det det er til og det er meget bedre end metformin..

Vil prøve at høre om det er løsningen, for synes faktisk at virkningen aftager hurtigere end jeg når at trappe ind i metforminen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.