Navngivning og bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
3 svar
2 synes godt om
3. april 2013

Victoria2013

Nu er vi jo blevet forlovede (den dejlige kæreste friede på vores 12½ års dag)... og om under 3 mdr bliver vi forældre

Vi har snakket om at blive gift på rådhuset til efteråret og slå festen sammen med en navngivningsfest for vores lille datter, så slipper vi for at holde 2 store fester. Kunne godt tænke mig at høre om der er andre der har gjort det på samme måde og hvordan I gjorde? Hvem blev inviteret og hvor/hvordan holdt I det osv?

... tror dog ikke vi kan holde navnet hemmeligt på lillepigen fra fødslen helt til en navngivningsfest, men sådan er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Victoria2013

Slet ingen der har erfaringer med at holde bryllup og navngivningsfest samtidig?

Anmeld

8. april 2013

Jupiter

Jeg har desværre ingen erfaringer (endnu), men vi planlægger selv at gøre det til sommer 

Vi skal have vores bebs til maj, og til juli går vi på rådhuset.

Vi har tænkt os at invitere familien (dvs. ca. 17 mennesker i alt), og så bare lave grill hygge hjemme i haven.

Invitationerne bliver to seperate kort i samme kuvert, hvor vi først inviterer til bryllup, og så inviterer bebs til navngivningsfest - nu hvor hendes forældre alligevel skal fejres og alle er samlet og maden er betalt osv. 

Anmeld

8. april 2013

Victoria2013

Jupiter skriver:

Invitationerne bliver to seperate kort i samme kuvert, hvor vi først inviterer til bryllup, og så inviterer bebs til navngivningsfest - nu hvor hendes forældre alligevel skal fejres og alle er samlet og maden er betalt osv. 

Det var da en super god idé med at lave to invitationer i samme kuvert og på den måde... den idé gemmer jeg lige

Vi har ikke helt præcist fastlagt en dato endnu, men tænker det godt kunne blive omkring vores 13-års dag i september, det ville passe godt tror jeg. Og ved at slå festerne sammen kunne det godt blive for både familie og venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.