Hold nu kæft, altså.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
9 svar
2 synes godt om
3. april 2013

Anonym trådstarter

Min dreng på 2 er SÅ pyller, han hyler dagen lang og vil ingenting eller nogen ting, har været til læge med han 2 gange, da det har stået på siden Skærtorsdag, han er ellers en utrolig nem dreng, men han hyler og hyler, lægen fandt INTET på ham

De sidste 5 aftner er den blevet 22-23 inden han sover, og han plejer at sove senest kll 20, (blir lagt 19.30)

Der er intet sket af forandringer, vi holder i de rutiner vi altid har kært i, men han hyler og hyler bare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Alexander&Lærke

Øv det lyder ikke rart hverken for ham eller dig som mor. Nu har jeg selv haft en dreng på 2 og han har gennem sit snart 6årig liv haft sådanne perioder det kommer og går, hvor han er meget pylleret end vanligt uden man syntes der er sket det store, mere grænsesøgende osv. det er svært når det står på, og man føler sig magtesløs når intet af det man gør føles som noget der virker, ligger der nogen tigerspring når man har sådan en alder? Hvor tæt på 2 er han? for er det ikke i 2 års aldren selvstændig Fasen for alvor træder i kræft. håber for jer begge at begge at det bare e en periode han skal igennem og at det snart vender. Måske er det en ide at snakke med sp om det. Måske hun har et godt råd.  

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Min dreng på 2 er SÅ pyller, han hyler dagen lang og vil ingenting eller nogen ting, har været til læge med han 2 gange, da det har stået på siden Skærtorsdag, han er ellers en utrolig nem dreng, men han hyler og hyler, lægen fandt INTET på ham

De sidste 5 aftner er den blevet 22-23 inden han sover, og han plejer at sove senest kll 20, (blir lagt 19.30)

Der er intet sket af forandringer, vi holder i de rutiner vi altid har kært i, men han hyler og hyler bare  

Kindtænder?

Ørerne? (De fleste praktiserende læger opdager først en møb, når der sprøjter grønt materie ud i fjæset på dem fra et barn med 42 i feber)

Omvæltninger? Hvordan går det med rutiner og ro?

God "bedring"

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Øv det lyder ikke rart hverken for ham eller dig som mor. Nu har jeg selv haft en dreng på 2 og han har gennem sit snart 6årig liv haft sådanne perioder det kommer og går, hvor han er meget pylleret end vanligt uden man syntes der er sket det store, mere grænsesøgende osv. det er svært når det står på, og man føler sig magtesløs når intet af det man gør føles som noget der virker, ligger der nogen tigerspring når man har sådan en alder? Hvor tæt på 2 er han? for er det ikke i 2 års aldren selvstændig Fasen for alvor træder i kræft. håber for jer begge at begge at det bare e en periode han skal igennem og at det snart vender. Måske er det en ide at snakke med sp om det. Måske hun har et godt råd.  

Han er 2 år og 4 mdr, og vil mene han har været igennem han såkaldte "2 års krise"

Aner virkelig ik hvad jeg ska, det er ikke ørerne, alt kører som det plejer, lægerne mærkede ham OVERALT, trykkede og bankede og der var intet at finde

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Kindtænder?

Ørerne? (De fleste praktiserende læger opdager først en møb, når der sprøjter grønt materie ud i fjæset på dem fra et barn med 42 i feber)

Omvæltninger? Hvordan går det med rutiner og ro?

God "bedring"

Aner virkelig ik hvad jeg ska, det er ikke ørerne, alt kører som det plejer, lægerne mærkede ham OVERALT, trykkede og bankede og der var intet at finde

Heller ikke nogle kindtænder i sigte og hans dræn sidder som de skal (var til kontrol ved ørelægen idag)

Anmeld

3. april 2013

optimistmor

har du overvejet vokseværk?

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

optimistmor skriver:

har du overvejet vokseværk?

Faktisk ikke, hvor kan man gøre ved det??

Anmeld

3. april 2013

Mother-love

Jeg tror det er et udviklingsspring. Isabella er 22 mdr og får de perioder også. Og hunreagere ligesomhungjorde på de skrevne tigerspring. Så det er en fase isabellas varer normalt lidt over en uge- 14 dage så er hun sig selv igen

Anmeld

3. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Han er 2 år og 4 mdr, og vil mene han har været igennem han såkaldte "2 års krise"

Vi har samme problem med Daniel, søvnen har altid været kaos her, men han er langt mere puljer, utilfreds og smider sig på gulvet. Vi mistænker noget af det tænder

Anmeld

3. april 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Faktisk ikke, hvor kan man gøre ved det??

hvis det er vokseværk vil jeg tro den bedste måde frem at hjælpe på, er massage af hele kroppen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.