Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sandramor skriver: Årrrrrh for pokker hvor blir den tid dog af????idag for et år siden var jeg til min sidste vækst scanning af lillepigen og fik en igangsættelses dato med hjem... d 12 april.... på termins datoen... min mor nåede at sige.. jaaaa søde skat så føder du ski sikkert imorgen... og det hørte lillepigen for om natten gik mit vand og kl 12.30 d 4 april blev hun født i uge 38+5 Hun stortrives bare så dejligt og hun går rundt ved alle ting og rigtig gerne afsted med sin gåvogn... og hvis man holder hende i begge hænder suser hun også afsted...... hun eeeeeeeelsker bamse og kylling og ser det næsten hver dag så siger hun .... æ de ba ba I dagplejen har hun det også bare sååå skønt.... vi har været så heldig at få Yasmins gamle dagplejemor... og Melina er bare sååååå glad for hende.... deromme eeeeelsker hun hendes legekøkken og dukkerne.. så det blir nogle af gaverne til hende imorgen og tilsidst kææææmpe billede spam af hendes første år
Årrrrrh for pokker hvor blir den tid dog af????idag for et år siden var jeg til min sidste vækst scanning af lillepigen og fik en igangsættelses dato med hjem... d 12 april.... på termins datoen... min mor nåede at sige.. jaaaa søde skat så føder du ski sikkert imorgen... og det hørte lillepigen for om natten gik mit vand og kl 12.30 d 4 april blev hun født i uge 38+5 Hun stortrives bare så dejligt og hun går rundt ved alle ting og rigtig gerne afsted med sin gåvogn... og hvis man holder hende i begge hænder suser hun også afsted...... hun eeeeeeeelsker bamse og kylling og ser det næsten hver dag så siger hun .... æ de ba ba I dagplejen har hun det også bare sååå skønt.... vi har været så heldig at få Yasmins gamle dagplejemor... og Melina er bare sååååå glad for hende.... deromme eeeeelsker hun hendes legekøkken og dukkerne.. så det blir nogle af gaverne til hende imorgen og tilsidst kææææmpe billede spam af hendes første år
Tillykke med hende i morgen Hvor er hun sød og kær
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jibbe skriver: Hun er godt nok en lækker køn lille charmetrold! Tillykke med hende!
Hun er godt nok en lækker køn lille charmetrold! Tillykke med hende!
Hvor er hun bare skøn! Tillykke med hendes første år imorgen
Sød pige hun ligner da vidst sin moar!
Tillykke med hende i morgen !
HopinWishin skriver: Nåh hun er godt nok køn og lækker Tillykke med hende... Tiden går bare alt for stærkt!!
Nåh hun er godt nok køn og lækker
Tillykke med hende...
Tiden går bare alt for stærkt!!
AnnL skriver: Tillykke med hende i morgen Hvor er hun sød og kær
maryjane skriver: Sød pige hun ligner da vidst sin moar! Tillykke med hende i morgen !
Hold da op en lækkerbisken. Sikke nogle kønne øjne. Er helt vildt med billedet hvor hun sikkert lige har været i bad
Tillykke til jer og hende
Vh. Louise
Nøj, hvor er hun skøn!
Tillykke med hende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128