Stem på vores grimme køkken :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Hehe... Ja, det er sgu grimt - så jeg håber I vinder

Haha, ja det er nemlig totalt røvgrimt det køkken Du skulle have set det før jeg malede lågerne, de var sådan en rigtig grim mintgrøn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

_-Kathrine-_

Muhmi skriver:

Haha, ja det er nemlig totalt røvgrimt det køkken Du skulle have set det før jeg malede lågerne, de var sådan en rigtig grim mintgrøn 

Mind mig lige om at jeg skal stemme de næste par dage...
Ihhh... Har du ikke billeder af det? Det var lige prikken over i'et

Anmeld

3. april 2013

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Mind mig lige om at jeg skal stemme de næste par dage...
Ihhh... Har du ikke billeder af det? Det var lige prikken over i'et

Nej desværre, jeg har simpelthen ikke taget billeder af det fordi det bare var SÅ grimt at jeg absolut ikke ville dokumentere det eller forevige det på den måde 

Jeg opper den lige de næste par dage, sådan at i alle sammen lige kan få lov at stemme et par gange mere... Vi vil SÅ gerne vinde og jeg synes godt nok at vi fortjener det

Anmeld

3. april 2013

_-Kathrine-_

Muhmi skriver:

Nej desværre, jeg har simpelthen ikke taget billeder af det fordi det bare var SÅ grimt at jeg absolut ikke ville dokumentere det eller forevige det på den måde 

Jeg opper den lige de næste par dage, sådan at i alle sammen lige kan få lov at stemme et par gange mere... Vi vil SÅ gerne vinde og jeg synes godt nok at vi fortjener det

Øv...!
Super, men hvis ikke I vinder, så blir det nok retro og moderne igen om en ti år

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Please tøser, vil I ikke hjælpe os med at vinde det nye køkken fra Invita? Vi står jo og skal sælge huset og NØJ hvor ville det bare pynte på salgsprisen eller antal af købere hvis vi fik et nyt køkken derop

Please stem at vores køkken er det grimmeste i Danmark, det ville bare være en SUPER hjælp til os!

STEM HER:  http://grim.invita.dk/kitchen/2579.aspx?registered=true

Har stemt... Stakler 

Anmeld

4. april 2013

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Har stemt... Stakler 

Taaark hihihi 

Anmeld

4. april 2013

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Øv...!
Super, men hvis ikke I vinder, så blir det nok retro og moderne igen om en ti år

Haha, tvivler

Anmeld

4. april 2013

Koen.

Muhmi skriver:

Please tøser, vil I ikke hjælpe os med at vinde det nye køkken fra Invita? Vi står jo og skal sælge huset og NØJ hvor ville det bare pynte på salgsprisen eller antal af købere hvis vi fik et nyt køkken derop

Please stem at vores køkken er det grimmeste i Danmark, det ville bare være en SUPER hjælp til os!

STEM HER:  http://grim.invita.dk/kitchen/2579.aspx?registered=true

Har stemt

Anmeld

4. april 2013

Muhmi

Tanja. skriver:

Har stemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.