ægoplægning og arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2013

tweety2060

Hej hej
Hvordan har I gjort med jeres arbejde i forbindelse med æg oplægingen? Hvornår er I startet igen, hvilke forholdsregler har I gjort jer?
Sagen er den at jeg har et stressende arbejde, og arbejder 3 holdsskift og er I tvivl om hvordan jeg skal gribe det an når jeg skal have lagt æg op....
God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Diana2013

hej nu har jeg ikke stået i din situration, men jeg ville holde fri. Der er en paragraf hvor din arbejdsgiver for betalt noget af det fravær du kan søge hos din læge held og lykke  

Anmeld

4. april 2013

tarkoflen

Jeg ville helt sikkert holde fri hvis det er muligt! Hvordan i forhold til æu? Der har du vel fri, hvis det var muligt ville jeg nok tage fri fra æu til og med dagen for æo

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

4. april 2013

tweety2060

DianaBaastrup skriver:

hej nu har jeg ikke stået i din situration, men jeg ville holde fri. Der er en paragraf hvor din arbejdsgiver for betalt noget af det fravær du kan søge hos din læge held og lykke  

jamen er den paragraf ikke mest hvis det er længerevarende sygmeldning?

Anmeld

4. april 2013

tweety2060

tarkoflen skriver:

Jeg ville helt sikkert holde fri hvis det er muligt! Hvordan i forhold til æu? Der har du vel fri, hvis det var muligt ville jeg nok tage fri fra æu til og med dagen for æo

Rigtig meget held og lykke med det

jamen, muligt og muligt er så meget sagt.
Jeg har fået taget æg ud, det er længe siden, det er fryseæg der skal op..... har mest lyst til at holde fri, men åh ved ikke om jeg pylre.....

Anmeld

4. april 2013

WantingBaby2012

tweety2060 skriver:

Hej hej
Hvordan har I gjort med jeres arbejde i forbindelse med æg oplægingen? Hvornår er I startet igen, hvilke forholdsregler har I gjort jer?
Sagen er den at jeg har et stressende arbejde, og arbejder 3 holdsskift og er I tvivl om hvordan jeg skal gribe det an når jeg skal have lagt æg op....
God aften

Jeg har været igennem en ICSI i november og der var jeg sygemeldt fra æu til æo. For mit vedkommene kunne jeg godt være taget på arbejde efter æo, men jeg synes det er rarest bare at komme hjem bagefter og slappe af. 

Er nu ved mit 2. forsøg og skal formegentlig igennem æu på mandag og æo onsdag og der har jeg taget fri alle 3 dage. 

Held og lykke 

Anmeld

4. april 2013

Mini us

tweety2060 skriver:

Hej hej
God aften

Jeg har været igennem det og var heldig a få fri på dagen og dagen efter fra job. Du kan søge om paragraf 56 på kommunen så får din arbejdsgiver betalt alt fravær du har i forbindelse med behandling.. når din arb giver laver løn skriver hun bare p56 på de timer du har været væk så får du normal løn og hun får dækket udgifterne af kommunen

Anmeld

4. april 2013

tarkoflen

tweety2060 skriver:

jamen, muligt og muligt er så meget sagt.
Jeg har fået taget æg ud, det er længe siden, det er fryseæg der skal op..... har mest lyst til at holde fri, men åh ved ikke om jeg pylre.....

Ok, jeg ville også helst holde fri, så det er du ikke ene om! Man må jo gerne være lidt pylleret! Man vil jo gerne have det til at lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.