Udbetaling fra forsikringsselskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
12 svar
2 synes godt om
3. april 2013

Lykke:)

Jeg er altså en smule forvirret nu!

Jeg modtog en sum penge fra min ulykkesforsikring for et par måneder siden..troede jeg! Det viser sig så, at være fra "den der havde skyldens" forsikringsselskab. Nu har jeg modtaget et brev fra mit eget forsikringsselskab om, at de også udbetaler mig penge - min spørgsmål er så, må man godt modtage penge fra begge forsikringsselskaber?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

bøllen

Lykke:) skriver:

Jeg modtog en sum penge fra min ulykkesforsikring for et par måneder siden..troede jeg! Det viser sig så, at være fra "den der havde skyldens" forsikringsselskab. Nu har jeg modtaget et brev fra mit eget forsikringsselskab om, at de også udbetaler mig penge - min spørgsmål er så, må man godt modtage penge fra begge forsikringsselskaber?

Nu ved jeg ikke hvad det drejer sig om .

men jeg har modtaget penge fra min egen, samt modpartens samt igennem fagforening i forbindelse med mit uheld

Anmeld

3. april 2013

bøllen skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det drejer sig om .

men jeg har modtaget penge fra min egen, samt modpartens samt igennem fagforening i forbindelse med mit uheld

Okay! - så det er helt normalt?
Det drejer sig om et overfald på arbejdspladsen, og har modtaget fra modpartens.

Anmeld

3. april 2013

Fru Hansen

Jeg tror nok at jeg for en del år siden læste i min egen police at man i visse tilfælde kun kunne få dækning fra et selskab ad gangen. Så for at være på den sikre side ville jeg anbefale dig lige at snakke med forsikringen evt. via mail så du har det på skrift

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Okay! - så det er helt normalt?
Det drejer sig om et overfald på arbejdspladsen, og har modtaget fra modpartens.

Ved ikke så meget om det . Men jeg var involveret i et uheld ( jeg kørte op bag en bil som blokerede bremsen ) 

og fik som sagt fra begge forsikringsselskaber . Samt fagforeningen.

så tror det er normalt

Anmeld

3. april 2013

aarhusmor

ja lige netop ulykkesforsikring, der må du modtage fra flere selskaber og du må have alle de ulykkesforsikringer du vil

Anmeld

3. april 2013

Fru Hansen skriver:

Jeg tror nok at jeg for en del år siden læste i min egen police at man i visse tilfælde kun kunne få dækning fra et selskab ad gangen. Så for at være på den sikre side ville jeg anbefale dig lige at snakke med forsikringen evt. via mail så du har det på skrift

Det vil jeg gøre, tak!

Anmeld

3. april 2013

bøllen skriver:

Ved ikke så meget om det . Men jeg var involveret i et uheld ( jeg kørte op bag en bil som blokerede bremsen ) 

og fik som sagt fra begge forsikringsselskaber . Samt fagforeningen.

så tror det er normalt

Okay, tak for svaret!

Anmeld

3. april 2013

aarhusmor skriver:

ja lige netop ulykkesforsikring, der må du modtage fra flere selskaber og du må have alle de ulykkesforsikringer du vil

Tusind tak for svaret!
Så er jeg ikke bekymret mere

Anmeld

4. april 2013

pcoramt

det er sjovt nok helt normalt.. du skal dog tjekke det med skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.