Hej piger,
Jeg er ved at lave en test/anmeldelse af forskellige sæt økologiske sengetøj, til min blog. Økologisk sengetøj er jo ikke bare "økologiske sengetøj" der er forskellige certificeringer, designs, priser, lande det bliver produceret i, om det er en dansk producent osv. Men hvad har egentlig betydning for jer? Og tænker I egentlig over hvilket sengetøj jeres børn næsten bruger halvdelen af døgnet i? 
Jeg har ikke rigtigt kunne finde de nødvendige informationer og erfaringer med økologisk sengetøj til børn, og er derfor gået i gang med at lave en test/anmeldelse af så mange sæt som muligt (indtil videre er det af Holly's, ferm living, The Organic Company, Franck and Fischer og Georg Jensen Damask)
Anmeldelsen vil give svar på:
- Bomuld: (hvilken certificering det har?)
- Print: (Hvilken certificering det har?)
- Efter vask: (har det mistet farve, blevet mere skæv i facon osv.)
- Land (Hvilket land det er produceret i)
- Pris: (ja, hvad prisen er J 

- Valgmuligheder af forskellige sæt: (hvor mange forskellige designs der er)
- Andet: (fx skrev Georg Jensen Damask ”Designet er et gammelt Arne Jacobsen mønster fra hans tid i Sverige hvor han var i eksil under krigen” så her har jeg tænkt at det kunne stå lidt “storytelling” fx om designet og tankerne bag, hvordan det bliver produceret osv.)
Men er der mere som jeg bør søge information om? og hvad mangler I evt. information om? 
Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann.dk
Anmeld