Nu er det slut for good!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. april 2013

bobbles

ja vi har været tæt på og så alligevel ikke, men nu går det bare ikke mere!! Ingen af os er lykkelige så vi har besluttet at gå hver til sit. det er for det bedste. Jeg har ikke ro i mit liv og efter jeg gik ned med min depression 2. gang er det ikke blevet bedre. Så nu sidder jeg her i en stor lejlighed med min datter der ser lidt tv og tingene er ikke rigtig gået op for hende, og egentlig heller ikke mig det er lidt underligt. Han har så taget vores fælles barn med sig da jeg skal på sygehuset i morgen med min store datter til en høre test.. Så nu må vi se hvordan fremtiden bliver aner intet lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Øv altså ! Sender jer et knus

Anmeld

3. april 2013

Louise H.

3. april 2013

MorDk

3. april 2013

Muhmi

Puhada... Håber i kommer nemt igennem det!

Det er aldrig sjovt at kaste håndklædet i ringen, men nogle gange er det bare nødvendigt for ens trivsel og ikke mindst børnenes.. Jeg mener ikke at man skal blive sammen for børnenes skyld, de kan jo godt mærke hvad der sker omkring dem og hellere være lykkelige hver for sig, end sure og udbrændte fordi man bliver sammen

Held og lykke med det hele

Anmeld

4. april 2013

Pige2009

Tanker herfra

Anmeld

4. april 2013

Christina74

Du skal nok komme igennem det :-)

Men jo det er da øv. . . .  

Anmeld

4. april 2013

wamse

Mange tanker herfra

Anmeld

5. april 2013

bobbles

tak allesammen

Anmeld

5. april 2013

@BRUGER

bobbles skriver:

ja vi har været tæt på og så alligevel ikke, men nu går det bare ikke mere!! Ingen af os er lykkelige så vi har besluttet at gå hver til sit. det er for det bedste. Jeg har ikke ro i mit liv og efter jeg gik ned med min depression 2. gang er det ikke blevet bedre. Så nu sidder jeg her i en stor lejlighed med min datter der ser lidt tv og tingene er ikke rigtig gået op for hende, og egentlig heller ikke mig det er lidt underligt. Han har så taget vores fælles barn med sig da jeg skal på sygehuset i morgen med min store datter til en høre test.. Så nu må vi se hvordan fremtiden bliver aner intet lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.