Lidt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
12 svar
7 synes godt om
3. april 2013

morethanperfect

Sooom tiden dog går .. 

Har ikke været herinde i et stykke tid .. Der er jo virkelig meget at se til 

Oscar er nu 2 et halvt , og Noel er 6 mdr.. Jeg kan slet ik følge med ! 

Oscar snakker stort set flydende og vi forstår alt han siger , og Noel kommer vidt omkring
Noel spiser godt . Han får 3 flasker om dagen , resten er grød og mos .. 

Det hele går som det skal .. Jeg har tabt mig rigtig meget , altså ikke for meget , men sådan så det lige passer ..
Glææder mig til min barsel slutter , for syns godt nok det er lidt kedeligt i længden .. 
Noels over godt om natten , vågner ik , har aldrig gjort det ..
Men sover ikke særlig godt om dagen desværre ..

Oscar sover ikke så godt om natten ... Han vågner 1-2 gange hvis ikke han kom op til os første gang .. Øv øv .. Han får vækket Noel ind i mellem , da de jo deler værelse , men Noel sover med det samme igen .. DEJLIGT !  
Nå , det var lige lidt herfra .. Og så lige lidt billeder  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

MIWULA

Sikke nogle dejlige billeder af dine drenge og hold op hvor er de bare blevet store. Har jo fulgt med lige fra du ventede Oscar 

Og hvor er han dog god til at være storebror. 

og forresten hvor ser du skide godt ud. 

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

morethanperfect skriver:

Sooom tiden dog går .. 

Har ikke været herinde i et stykke tid .. Der er jo virkelig meget at se til 

Oscar er nu 2 et halvt , og Noel er 6 mdr.. Jeg kan slet ik følge med ! 

Oscar snakker stort set flydende og vi forstår alt han siger , og Noel kommer vidt omkring
Noel spiser godt . Han får 3 flasker om dagen , resten er grød og mos .. 

Det hele går som det skal .. Jeg har tabt mig rigtig meget , altså ikke for meget , men sådan så det lige passer ..
Glææder mig til min barsel slutter , for syns godt nok det er lidt kedeligt i længden .. 
Noels over godt om natten , vågner ik , har aldrig gjort det ..
Men sover ikke særlig godt om dagen desværre ..

Oscar sover ikke så godt om natten ... Han vågner 1-2 gange hvis ikke han kom op til os første gang .. Øv øv .. Han får vækket Noel ind i mellem , da de jo deler værelse , men Noel sover med det samme igen .. DEJLIGT !  
Nå , det var lige lidt herfra .. Og så lige lidt billeder  

hvor det vildt som tiden dog går..

- der er faktisk noget jeg har tænkt over længe, OG NU spørger jeg altså : hvordan udtaler i Noels navn? altså er det som Nool eller no-el ?

og lige en til, hvor meget har du tabt dig? og hvor meget tog du egentlig på? fordi du var da mega slank-gravid-lækker

Anmeld

3. april 2013

morethanperfect

MIWULA skriver:

Sikke nogle dejlige billeder af dine drenge og hold op hvor er de bare blevet store. Har jo fulgt med lige fra du ventede Oscar 

Og hvor er han dog god til at være storebror. 

og forresten hvor ser du skide godt ud. 

Taaak

Han er såå god til at være storebror .. ! Syns bare det er gået over al forventning  De smelter mit hjerte 

Tak

Anmeld

3. april 2013

morethanperfect

FrkZier skriver:

hvor det vildt som tiden dog går..

- der er faktisk noget jeg har tænkt over længe, OG NU spørger jeg altså : hvordan udtaler i Noels navn? altså er det som Nool eller no-el ?

og lige en til, hvor meget har du tabt dig? og hvor meget tog du egentlig på? fordi du var da mega slank-gravid-lækker

Noooooool
Ja tiden flyver bare afsted .. 

Jamen altså .. Jeg nåede jo aldrig helt at tabe mig efter jeg havde fået Oscar .. Jeg tog 18 kilo på med Oscar .. 
Jeg tabte mig kun 10 kilo før jeg blev gravid igen .. 
Dvs. jeg vejede hvad , 62 kilo da jeg blev gravid med Noel .. Tog så , 10 kilo på igen , og tabte mig så 14 kilo .
Så mangler kun 4 kilo fra startsvægten i alt det her graviditets halløj

Meen , der skal ikke mere af nu .. Nu skal jeg bare ha trænet mit maveskind op igen .. Hvilket er en længere proces 

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

morethanperfect skriver:

Noooooool
Ja tiden flyver bare afsted .. 

Jamen altså .. Jeg nåede jo aldrig helt at tabe mig efter jeg havde fået Oscar .. Jeg tog 18 kilo på med Oscar .. 
Jeg tabte mig kun 10 kilo før jeg blev gravid igen .. 
Dvs. jeg vejede hvad , 62 kilo da jeg blev gravid med Noel .. Tog så , 10 kilo på igen , og tabte mig så 14 kilo .
Så mangler kun 4 kilo fra startsvægten i alt det her graviditets halløj

Meen , der skal ikke mere af nu .. Nu skal jeg bare ha trænet mit maveskind op igen .. Hvilket er en længere proces 

haha okay skide godt - det var også sådan jeg først tænkte det, men så blev jeg lige pludselig i tvivl

det sguda også godt gået, du ser jo skide godt ud - og ville nu heller ikke mene der skulle flere kilo af

Anmeld

3. april 2013

MIWULA

morethanperfect skriver:

Taaak

Han er såå god til at være storebror .. ! Syns bare det er gået over al forventning  De smelter mit hjerte 

Tak

Ihh hvor dejligt. 

Anmeld

3. april 2013

morethanperfect

FrkZier skriver:

haha okay skide godt - det var også sådan jeg først tænkte det, men så blev jeg lige pludselig i tvivl

det sguda også godt gået, du ser jo skide godt ud - og ville nu heller ikke mene der skulle flere kilo af

Tak søde 

Anmeld

3. april 2013

morethanperfect

MIWULA skriver:

Ihh hvor dejligt. 

Ja det er såå skønt   

Anmeld

3. april 2013

lhn89

Dejlige og skønne billeder! 

Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.