September/Oktober/November barn - Vintertøj året efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
14 svar
5 synes godt om
3. april 2013

LilleChelle

Hvad størrelse brugte dit september/Oktober/November barn i vintertøj (Jakke/Flyverdragt) året efter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Lunae

LilleChelle skriver:

Hvad størrelse brugte dit september/Oktober/November barn i vintertøj (Jakke/Flyverdragt) året efter? 

Min datter er fra 9 september og brugte str 80 i vintertøj året efter!

Anmeld

3. april 2013

LilleChelle

Lunae skriver:

Min datter er fra 9 september og brugte str 80 i vintertøj året efter!

Hvor stor var hun da hun blev født og vinteren efter? 

Anmeld

3. april 2013

Lunae

LilleChelle skriver:

Hvor stor var hun da hun blev født og vinteren efter? 

Hun vejede 4090 og var 53 lang. Jeg kan ikke huske hvor stor hun var som 1årig, men meget normalt tror jeg

Anmeld

3. april 2013

LilleChelle

Lunae skriver:

Hun vejede 4090 og var 53 lang. Jeg kan ikke huske hvor stor hun var som 1årig, men meget normalt tror jeg

Okay  

Anmeld

3. april 2013

MorDk

Vores søn blev født i sep. og brugte str. 80 året efter...

Anmeld

3. april 2013

LilleChelle

MorDk skriver:

Vores søn blev født i sep. og brugte str. 80 året efter...

Var han en stor eller lille dreng? 

Anmeld

3. april 2013

MorDk

LilleChelle skriver:

Var han en stor eller lille dreng? 

JA godt spørgsmål... På det tidspunkt var han ikke sååå stor og flyverdragten var liiidt stor den første måned... han fik den i november. Men børn er jo forskellige... Så det er svært! Hvis du går med tankerne om at købe flyverdragt på forhånd... så ville jeg råde dig til at lade være. Det samme med sko. Børn vokser i ryk... Ville være sååå surt at spilde pengene fordi ungen ikke kan passe dragt eller sko for den sags skyld.

Anmeld

3. april 2013

LilleChelle

MorDk skriver:

JA godt spørgsmål... På det tidspunkt var han ikke sååå stor og flyverdragten var liiidt stor den første måned... han fik den i november. Men børn er jo forskellige... Så det er svært! Hvis du går med tankerne om at købe flyverdragt på forhånd... så ville jeg råde dig til at lade være. Det samme med sko. Børn vokser i ryk... Ville være sååå surt at spilde pengene fordi ungen ikke kan passe dragt eller sko for den sags skyld.

Det var nemlig det der var tanken. 

- Men ja, jeg vil jo helst heller ikke spilde pengene på at købe noget der alligevel ikke passer. 

Anmeld

3. april 2013

MorDk

LilleChelle skriver:

Det var nemlig det der var tanken. 

- Men ja, jeg vil jo helst heller ikke spilde pengene på at købe noget der alligevel ikke passer. 

Jeg ved mange køber på udsalg (til næste år) Men personlig venter jeg... for jeg aner ikke hvor meget han vokser. Det samme med sko. Børns fødder vokser i ryk. Og sko SKAL bare sidde ordentligt. Vores dreng har altid haft brede fødder, men nu er de begyndt at blive liiidt smallere... så det er også andre modeller vi skal til at kigge efter osv.

Vent... det er mit råd. Selvom tilbud m.m er noget så fristende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.