skat og små sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

MorDk

Det er simpelthen til grin HAHA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Lilje82

Ha ha tak for et godt grin, så må man sige skattefar har taget de små sko på 

Anmeld

3. april 2013

MorTil4<3

ekebiv skriver:

Fik i brev eller mail? Her går vi og venter på at få vores penge for vi ved vi ikke skylder noget. Har talt med skat som sendte mig videre til inddrivelse som ikke havde nogle oplysninger og bad mig ringe til kommune. Ringer ìg står i kø som nr 21 i omstillingen for at få at vide at lige dén afdeling ikke taler i Tlf om onsdagen så gik mig dig for dælen mine penge, det er sgu ikke jeres, øv!

nej , jeg så jo kun på min opgørelse at de havde holdt dem tilbage,

og så fik jeg et brev i hvor der stod at det var de 0,24 øre jeg skyldte til kommunen og de resterende penge ville komme på min konto inden for 14 dage, de kom så dagen efter så det var kun super

Anmeld

3. april 2013

Muffinmus

Det er lidt sjovt som de har travlt med at få deres penge, men skal de betale tager kommunen altid en krig om det..typisk, men godt du ikke skyldte mere

Anmeld

3. april 2013

Miss Kat

-Sigrid- skriver:

Haha hvor godt!

Da jeg var 14 fik jeg 0,75 ØRE tilbage... Og jeg fik dem aldrig!

Jeg havde intet arbejde, og boede hjemme. Gik på efterskole... Underligt

Haha En skam, du ikke gjorde en masse for at få dem tilbage. Ikke på grund af det latterligt lave beløb, men kun rent principielt fordi de jo selv har så travlt, når det er den modsatte vej der skyldes penge.

Anmeld

4. april 2013

-Sigrid-

Miss Kat skriver:

Haha En skam, du ikke gjorde en masse for at få dem tilbage. Ikke på grund af det latterligt lave beløb, men kun rent principielt fordi de jo selv har så travlt, når det er den modsatte vej der skyldes penge.

Hehe ja, det skulle jeg nok have gjort

Syntes det er imponerende hvordan man kan have mindre end én øre til gode 

Anmeld

4. april 2013

Sabsy

Jeg fik en gang en check på 1,- af skat, sendt med posten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.