Damecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
1 synes godt om
3. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er der nogen som kan anbefale en god damecykel til rimelige penge. Jeg skal have barnesæde på. Jeg skal cykle på arbejde når det bliver lidt varmere, hvor jeg har ca. 7,5 km.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Lise

Jeg har lige købt en Kildemoes Logic Sport  Den er fin, og så var den på tilbud på www.cykler.dk, hvor jeg i øvrigt modtog en glimrende service... 

Jeg har et Yepp-sæde på, og cykler hver dag til Nørrebro (10 km). Snart skal jeg jo cykle til Nymarken, og så bliver der pludselig 14 km - skønt ik? 

Anmeld

3. april 2013

MoarHvidovre

Lise skriver:

Jeg har lige købt en Kildemoes Logic Sport  Den er fin, og så var den på tilbud på www.cykler.dk, hvor jeg i øvrigt modtog en glimrende service... 

Jeg har et Yepp-sæde på, og cykler hver dag til Nørrebro (10 km). Snart skal jeg jo cykle til Nymarken, og så bliver der pludselig 14 km - skønt ik? 

Tak. Den må jeg ind og lurer på.

Hvorfor skal I over i Nymarken. Jeg troede kun det var de små. Vi tog turen derover i 7 mdr. sidste år.

Anmeld

3. april 2013

Lise

MoarHvidovre skriver:

Tak. Den må jeg ind og lurer på.

Hvorfor skal I over i Nymarken. Jeg troede kun det var de små. Vi tog turen derover i 7 mdr. sidste år.

Hvaffor nogen små? 

Hele Søstjernen aka Solen rykker i Nymarken fra 6. maj. Simon kommer jo så i fritidshjem, men jeg har også Casper på 3 år, som skal med i Nymarken. Sikkert også i syv måneder. Det er sikkert fint, men det bliver da lige et par ekstra kilometer at cykle. 

Anmeld

3. april 2013

MoarHvidovre

Lise skriver:

Hvaffor nogen små? 

Hele Søstjernen aka Solen rykker i Nymarken fra 6. maj. Simon kommer jo så i fritidshjem, men jeg har også Casper på 3 år, som skal med i Nymarken. Sikkert også i syv måneder. Det er sikkert fint, men det bliver da lige et par ekstra kilometer at cykle. 

Jeg troede, at det var vuggestuen som skulle flytte derover - det har jeg bare misforstået.

Det var ok, at de var i Nymarken - meget slidt - men en dejlig åben legeplads. Ja, så skal man til, at aflevere to steder. Luka starter jo også fritidshjem til maj. De skal på besøg derover i dag, da de er på koloni når der bliver holdt møde i næste uge.

Anmeld

17. april 2013

MoarHvidovre

Lise skriver:

Tak for hjælpen. Jeg har i dag fra cykler.dk modtaget min nye Winther cykel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.