Alberte 9 mdr og så stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i morgen er alberte 9 mdr og hun er desvære ved være for stor til at sove i sin dejlige vugge Jeg elsker at ha hende i vuggen, som står lige ved siden af sengen om natten. 

Det betyder "desvære" at hun ska til at over på  sit eget væreslse i tremmesengen. Det kommer hun nok her en af de nærmeste dage, men øv hvor jeg syntes det er synd for MIG, at min lille baby ik er så lille længer!!

Tænk hvis der aldrig mere ska sove en dejlig lille baby i vores fine gamle vugge! Må på det strengeste opfordre min storesøster til at få nogle unger, så thea og alberte ka få nogle flere fætre og kusiner. Lyder det ik rimeligt?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Kvist

StineW79 skriver:

Ja i morgen er alberte 9 mdr og hun er desvære ved være for stor til at sove i sin dejlige vugge Jeg elsker at ha hende i vuggen, som står lige ved siden af sengen om natten. 

Det betyder "desvære" at hun ska til at over på  sit eget væreslse i tremmesengen. Det kommer hun nok her en af de nærmeste dage, men øv hvor jeg syntes det er synd for MIG, at min lille baby ik er så lille længer!!

Tænk hvis der aldrig mere ska sove en dejlig lille baby i vores fine gamle vugge! Må på det strengeste opfordre min storesøster til at få nogle unger, så thea og alberte ka få nogle flere fætre og kusiner. Lyder det ik rimeligt?? Vh stine

Kender det godt, her i påsken er Albert gået fra at bruge bodyer til at bruge helt almindeligt undertøj, sys også det var noget af et spring, og endnu et skridt væk fra min lille baby.. 

Må også snart have mig en mere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.