Øv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2013

Mami_Ravn

hej

er lidt i 7 sind.. Har for en måned siden smidt pillerne og derfor kender jeg self ikk min cyklus. jeg har regnet ud at hvis jeg har en cyklus på 28 dage havde jeg mensdag d 1.. Hvis jeg regner fra min sidste første mens dag og en "måned" frem er det den 5.. 

Jeg har ømme og en del fastere bryster end jeg plejer. Ømheden har udvikletvsig fra ømme brystvorter til ømme bryster når man trykker på dem. 

de sidste par dage har jeg mærket en del murren i maven,luft i maven og har haft en del udflåd  (som jo ik er unormalt op til mens).. Men hvad skal jeg tro? Er min mens på vej og jeg bliver forvirret fordi jeg ikke kender symptomerne uden piller eller skal jeg gå ud fra det er meget sen ægløsning ? 

Eller noget helt tredje?

Help!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

At du måske er gravid.. 

Eller at du har en længer periode. Min normale periode ligger på 31-32 dage! 

Men vent og se 1 uges tid mere, og hvis ik mens er kommet, så test.

Jeg blev forresten gravid lige efter p-pille stop, så det ka sagtens lade sig gøre!! Vh stine

Anmeld

3. april 2013

Flødebollen

Mami_Ravn skriver:

hej

er lidt i 7 sind.. Har for en måned siden smidt pillerne og derfor kender jeg self ikk min cyklus. jeg har regnet ud at hvis jeg har en cyklus på 28 dage havde jeg mensdag d 1.. Hvis jeg regner fra min sidste første mens dag og en "måned" frem er det den 5.. 

Jeg har ømme og en del fastere bryster end jeg plejer. Ømheden har udvikletvsig fra ømme brystvorter til ømme bryster når man trykker på dem. 

de sidste par dage har jeg mærket en del murren i maven,luft i maven og har haft en del udflåd  (som jo ik er unormalt op til mens).. Men hvad skal jeg tro? Er min mens på vej og jeg bliver forvirret fordi jeg ikke kender symptomerne uden piller eller skal jeg gå ud fra det er meget sen ægløsning ? 

Eller noget helt tredje?

Help!!!

Hvad angår mere udflåd op til mens, så er det slet ikke så usædvanligt.

Nu har vi forsøgt i 17 måneder og i starten bed jeg også mærke i ALLE symptomer. Det kan virke gøre dig helt skør, fordi man analyserer alle symptomer.

Men som Stine skriver - der er flere, som bliver gravide i første cyklus efter p-pillestop. Kender ikke statistikken, så selvfølgelig krydser vi  for dig.

Jeg ville blot lige sende dig et godt råd mht. at analysere alle symptomerne. Selvom man måske siger til sig selv og andre, at man ikke tænker over det, så gør de fleste det nu alligevel.

God vind med projektet

Anmeld

3. april 2013

Mami_Ravn

Tak for svarene...

har lige fået at vIde man kan springe en cyklus over, hvad betyder det??? 

Er simpelthen så frustreret:-( nu skal mens komme eller enkelt blive væk, hader ikke at være klar over hvor lang min cyklus er

Anmeld

3. april 2013

Mami_Ravn

Mami_Ravn skriver:

Tak for svarene...

har lige fået at vIde man kan springe en cyklus over, hvad betyder det??? 

Er simpelthen så frustreret:-( nu skal mens komme eller enkelt blive væk, hader ikke at være klar over hvor lang min cyklus er

Enkelt=helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.