Mami_Ravn skriver:
hej
er lidt i 7 sind.. Har for en måned siden smidt pillerne og derfor kender jeg self ikk min cyklus. jeg har regnet ud at hvis jeg har en cyklus på 28 dage havde jeg mensdag d 1.. Hvis jeg regner fra min sidste første mens dag og en "måned" frem er det den 5..
Jeg har ømme og en del fastere bryster end jeg plejer. Ømheden har udvikletvsig fra ømme brystvorter til ømme bryster når man trykker på dem.
de sidste par dage har jeg mærket en del murren i maven,luft i maven og har haft en del udflåd (som jo ik er unormalt op til mens).. Men hvad skal jeg tro? Er min mens på vej og jeg bliver forvirret fordi jeg ikke kender symptomerne uden piller eller skal jeg gå ud fra det er meget sen ægløsning ?
Eller noget helt tredje?
Help!!!
Hvad angår mere udflåd op til mens, så er det slet ikke så usædvanligt.
Nu har vi forsøgt i 17 måneder og i starten bed jeg også mærke i ALLE symptomer. Det kan virke gøre dig helt skør, fordi man analyserer alle symptomer.
Men som Stine skriver - der er flere, som bliver gravide i første cyklus efter p-pillestop. Kender ikke statistikken, så selvfølgelig krydser vi
for dig.
Jeg ville blot lige sende dig et godt råd mht. at analysere alle symptomerne. Selvom man måske siger til sig selv og andre, at man ikke tænker over det, så gør de fleste det nu alligevel.
God vind med projektet 
Anmeld