Hvor mange dage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg skulle ha haft min minstration for 2 dage siden og den er stadig ikke komme! Hvorfor ikke? Kan jeg være gravid, eller er jeg stresset. Har testet og den var negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

Menstruation mente jeg

Anmeld

2. april 2013

B&J

nogle gange går der 1uge før den kommer hvis man ikke har en mens der er reglmessig hvis den ikke lige har lyst men kan skyldes strees du kan også være gravid, du kan også have lidt for mange tanker.......

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Ok synes bare det er mærkeligt at den ikke er kommet da den plejer at kommer når den skal. Hvor mange dag skal jeg vente ?

Anmeld

2. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Ok synes bare det er mærkeligt at den ikke er kommet da den plejer at kommer når den skal. Hvor mange dag skal jeg vente ?

jamen prøver i at blive gravide???? jamen jeg vil sige 2 dage er meget når du plejer at have den fra der til der...

men se om 3-4 dage om der ikke kommer noget

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen prøver i at blive gravide???? jamen jeg vil sige 2 dage er meget når du plejer at have den fra der til der...

men se om 3-4 dage om der ikke kommer noget

Ja synes jeg også det er. Prøver at teste igen imorgen bruger ikke beskyttelse når vi har sex !

Anmeld

2. april 2013

B&J

Ja synes jeg også det er. Prøver at teste igen imorgen bruger ikke beskyttelse når vi har sex !

ja men når du kun er gået 2 dage over tid er det jo ikke sikkert du kan teste positiv inu husk det....

men jeg vil have det lige som dig for i min verden er 2 dage over tid også helt vildt for min er der også når den skal

Men håber da på en positiv test

Anmeld

2. april 2013

camilladyhr

Anonym skriver:

den første test jeg fik taget ved lægen var negativ, men så sagde lægen at når jeg var gået en uge over tid ville hun kunne se om den var positiv. Og det var den så. 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

camilladyhr skriver:

den første test jeg fik taget ved lægen var negativ, men så sagde lægen at når jeg var gået en uge over tid ville hun kunne se om den var positiv. Og det var den så. 

Ok. Prøver igen om nogle dage har bare slet ikke haft smerter eller noget tegn på det ville komme !! Så ved ikke helt

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja men når du kun er gået 2 dage over tid er det jo ikke sikkert du kan teste positiv inu husk det....

men jeg vil have det lige som dig for i min verden er 2 dage over tid også helt vildt for min er der også når den skal

Men håber da på en positiv test

Yes. Nu må vi se hvad den siger. Men hvor mange dage må der højest gå ? Det jo ikke sundt for min krop at den ikke kommer !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.