Mønster nu i midi-perler... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

Dot D

Ayasmor skriver:

Ja, det er da helt hyggeligt selvom det er lidt vemodigt ikke at være på skolen så er det nu lækkert at være færdig

Det kan jeg godt forstå... jeg tror også, at jeg kommer til at savne det, når det engang er slut, men det er nok mest klassen og vores dejlige sammenhold, jeg vil savne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Laulund87

Dot D skriver:

Det gør slet ikke spor, du spørger bare... Ellers lære man jo ikke noget

Jeg har sat den op med elefantsnot/skolelærerens tyggegummi eller hvad du nu kalder det.

Det var et projekt at stryge den pga størrelsen, men det gik faktisk ret nemt. Jeg strøg ca halvvejs, så lagde jeg bagepapiret på den anden halvdel og strøg den. SÅ kom det lidt svære.... Jeg vendte det hele på hovedet, og stille og roligt lirkede jeg den strøgne plade af selve pladen. Jeg brugte en metalpalet. Da den var helt af, så strøg jeg den på den side også, for så holder det nu engang bedre

Håber det var forståeligt, ellers må du lige sige til

Det var smart med "elefantsnot"

Helt forståeligt hehe. Det lyder også som en meget god idé at stryge den på begge sider

Anmeld

4. april 2013

Dot D

Laulund87 skriver:

Det var smart med "elefantsnot"

Helt forståeligt hehe. Det lyder også som en meget god idé at stryge den på begge sider

Det er rigtigt nemt at sætte den op, for er det lidt skævt, så er det nemt at rykke med...

Jeg stryger som regel på begge sider, for det er så ærgeligt, hvis de knækker...

Jeg har også - ved skade - fundet ud af, at det er bedst med kun to prikker på strygejernet både til mini og midi perlerne

Anmeld

4. april 2013

Laulund87

Dot D skriver:

Det er rigtigt nemt at sætte den op, for er det lidt skævt, så er det nemt at rykke med...

Jeg stryger som regel på begge sider, for det er så ærgeligt, hvis de knækker...

Jeg har også - ved skade - fundet ud af, at det er bedst med kun to prikker på strygejernet både til mini og midi perlerne

Ja det ville være vildt ærgeligt når de er så flotte

Jeg har sådan et gammelt, tungt strygejern og det kan ikke indstilles. Er spændt på om det er for varmt eller hvad, men det finder jeg jo ud af

Anmeld

4. april 2013

Dot D

Laulund87 skriver:

Ja det ville være vildt ærgeligt når de er så flotte

Jeg har sådan et gammelt, tungt strygejern og det kan ikke indstilles. Er spændt på om det er for varmt eller hvad, men det finder jeg jo ud af

Hi hi, ja, så må du se, om det bliver med flad dutter på pladen pga for meget varme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.