Flag og forfriskninger efter fødslen - fik I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.593 visninger
58 svar
6 synes godt om
2. april 2013

Tulle28

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeps vi fik en fin bakke med flag, drikkevarer og sandwich på. Meget hyggeligt! Vh stine

Anmeld

2. april 2013

B&J

da daniel blev født kom der flag og jeg fik saft og 2 toast efter jeg havde født spør lige om det smage godt

2 dage efter havde jeg fødselsdag og der stod flag inde på stuen da jeg vågnede

Anmeld

2. april 2013

FruK

Jeg fik da en sandwich og en tår saftevand i et engangsbæger på opvågningen (fik ks). Det var mægtig fint. Men ingen flag. Jeg fødte i Odense. Min veninde fødte på Riget og fik flag. 

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

På viborg syghus fik vi Tarteletter som kom ind på en bakke med flag og servietter med flag på..

Elias røg et smut på børne afd lige efter fødslen. Men der var ikke noget galt med ham. Forvagten havde bestemt det fordi han sad fast til sidst. Så da jeg var blevet syet og min mand kommet ned til mig igen, efter at havde set og hørt at Elias var ok. Fik vi mad.

Anmeld

2. april 2013

LinLin

Flag begge gange
Første gang: en sandwich og juice (født kl 17.10)
Anden gang: bolle med syltetøj og juice (født kl 10.10j

Anmeld

2. april 2013

Clisolka

Ingenting her, foruden 2 stykker rugbrød til frokost på opvågningen efter et akut kejsersnit. Det var på Riget 

Anmeld

2. april 2013

Glad Giraf

Vi fik også flag, sandwich, saft og servietter fint sat op i glassene...

Så fint...

Anmeld

2. april 2013

Maja88

FruK skriver:

Jeg fik da en sandwich og en tår saftevand i et engangsbæger på opvågningen (fik ks). Det var mægtig fint. Men ingen flag. Jeg fødte i Odense. Min veninde fødte på Riget og fik flag. 

Jeg fik det samme bare i herning..

En fik en ekstra god sandwich da jeg fik fra jm køleskab.. køkkenet havde lukket og jeg havde fastet i over 12 timer

Anmeld

2. april 2013

Muffinmus

Næ, fik sagtevand og et stykke toastbrød med marmelade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.