Ægløsning og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
4 svar
3 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har åbentbart en meget sen ægløsning. Jeg har en cyklus på 28 dage, og har testet positiv på ægløsningstest i morges.

Jeg havde dog æl slim i fredags , men først positiv ægløsningstest i morges? er det normalt?

Vi har sexet meget og hver dag. men mit spørgsmål er så :

Vi sexede sidst i går aftens ved en 23-24 tiden, og kan først igen når jeg har fri i aften kl 23.
Går der for mange timer ?? Altså 24 timer imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har åbentbart en meget sen ægløsning. Jeg har en cyklus på 28 dage, og har testet positiv på ægløsningstest i morges.

Jeg havde dog æl slim i fredags , men først positiv ægløsningstest i morges? er det normalt?

Vi sexede sidst i går aftens ved en 23-24 tiden, og kan først igen når jeg har fri i aften kl 23.

Sæd kan overleve flere DAGE inden i kvinden 

og man kan jo altså godt blive gravid uden at have sex hver dag, det anbefales at have sex hver 2. Dag da manden sædceller er bedre så

Anmeld

2. april 2013

mn

jeg aner ikke noget om det med slim og teste positiv, men det undre mig for jeg troede det betød det var den dag man bedst kunne.

Derudover ville jeg lige sige at jeg fik på et tidspunkt at vide af en overlæge fra en fertilitetsklinik at man skulle helst forsøge 2 gange om dagen omkring æl, så det ville jeg tro er det bedste at gøre, men hvis du er på arbejde så må du jo vente, det kan du jo ikke rigtig gøre noget ved

Anmeld

2. april 2013

NovemberBaby2013

FrkZier skriver:

og man kan jo altså godt blive gravid uden at have sex hver dag, det anbefales at have sex hver 2. Dag da manden sædceller er bedre så

Det ikke helt rigtigt. Mandes sædceller bliver IKKE dårligere, fordi man har sex hver dag. Jeg ved ikke hvor mange af jer får det fra, men mandens små svømmere bliver kun bedere af at blive nye

http://dindebat.dk/fertilitetsbehandling/111830-nu -maa-vi-godt-have-sex-hver-dag.html

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Har hørt forskellige ting om at have sex hver anden dag.
Vi gør det hver dag, for at være helt sikker ¨på at der er nogle deroppe..
Men det undre mig bare at jeg har æl slim fredag,men først positiv æl test i morges?, for så har jeg jo faktisk først æl i morgen `?

Jeg forventer mens d. 10.4 , så jeg synes bare min æl ligger meget sent, hvis man siger, at man først kan teste på gtest, 14 dage efter æl,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.