Ej sikke lej lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2013

sabrina89

Er der nogle der var til Esl lagersalg i Kbh, der kan fortælle hvilke varer de havde med, så man har lidt at se frem til?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

spj

sabrina89 skriver:

Er der nogle der var til Esl lagersalg i Kbh, der kan fortælle hvilke varer de havde med, så man har lidt at se frem til?? 

Hvornår har de lagersalg?

Anmeld

2. april 2013

modesty

Ja, jeg var der. Synes at det var rigtig godt udvalg og gode priser.

Det var lidt forskelligt fra størrelse til størrelse hvad der var, men der var bl.a.: brune fleecetrøjer med orange ugler, fleecedragter i samme farver, ensfarvede basisbodyer, stribede bodyer, bodyer med motiv (små ugler), bluser med ræve, løver, ninjaer, cirkus, smækbukser i fløjl, bukser i fløjl og velour, lynlås-bluser i velour, frottéheldragter. Strømpebukser, vanter, elefanthuer, flyverdragter. Der var ikke noget forårs/sommer-overtøj, da det jo var fra vinterkollektionen. Der var vist nok også nogle kjoler til pigerne, men jeg har en dreng, så det lagde jeg ikke så meget mærke til.

Priserne lå på f.eks 60 kr. for basis body, 80 for body eller bluse med motiv, basis bukser 80, smækbukser 130, fleecetrøjer 140. Flyverdragter vist nok 300 så vidt jeg husker.

Jeg kom hjem med en body, tre bluser og en fleece og jeg begrænsede mig virkelig! Kunne sagtens have købt (mindst) dobbelt så meget.

Anmeld

2. april 2013

sabrina89

Det lyder godt. Glæder mig til at komme hjem med en masse lækkert :-)

Anmeld

2. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sabrina89 skriver:

Det lyder godt. Glæder mig til at komme hjem med en masse lækkert :-)

Er der lager salg i Odense?

Anmeld

2. april 2013

bøllen

Håber det er godt  Var afsted for et par gange siden, fik masser med hjem. Skal afsted denne gang og håber det lykkes at finde lidt godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.