Ja så har vi været til første samtale og undersøgelse på klinikken idag..
Vi skulle komme kl. 13 og henvende os ved skranken..
Der bliver vi så ''mødt'' af en lap papir hvorpå der står at de er til frokost..
Så vi sætter os pænt og venter, og undre os lidt over at vi skal være der kl 13 når de åbenbart spiser lige der..
Nå men anyway.. Vi sidder så og venter i 10 min ca (det føltes som en evighed) og endelig kommer der så en læge.
Han viser os ind i et værelse og vi snakker og får afvide at Torben har 'super' sæd..
Han havde 14 mio i første prøve og 15 i anden prøve.. Deres livlighed osv. lå på max så det var jo helt super og vi kunne SAGTENS bruge hans sæd.
Så blev det jo så min tur, og han taler så lidt om min rygning

og og så gik vi videre..
Jeg har reglmæssig cyklus og fast æl, kunne han se ud fra blodprøve resultaterne..
Desværre har jeg haft klamydia.. Og det har jeg åbenbart haft så længe at min krop har dannet antistoffer.
Det betyder at den var meget slem, og måske kan ha lukket mine æggeledere.
Han scanner mig så indvendigt, og der er ingen væske omkring så det er et godt tegn.
Dog kunne han ikke sige om de var lukkede eller ej.
Så når jeg får mens, (regner med det kommer imorgen) så skal jeg ringe på klinikken og få tid til en gennemskyldning i næste uge.. ¨
Så vi ved faktisk ikke så meget endnu..
Dog spurgte jeg om hvis der er passage hvornår vi så går igang.
Og det bliver efter min næste mens, dvs den 3. maj ca skal jeg ringe og melde os til.
Men det er jo kun hvis de ikke er lukkede. Hvis de er det skal vi videre til reagensglas metoden...
Så alt i alt ved vi ikke en skid

Men de er super søde, og vi følte os rigtig trygge og i gode hænder