Opdate på 1. undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
2 synes godt om
2. april 2013

o1Mutte

Ja så har vi været til første samtale og undersøgelse på klinikken idag..

Vi skulle komme kl. 13 og henvende os ved skranken..
Der bliver vi så ''mødt'' af en lap papir hvorpå der står at de er til frokost..
Så vi sætter os pænt og venter, og undre os lidt over at vi skal være der kl 13 når de åbenbart spiser lige der..
Nå men anyway.. Vi sidder så og venter i 10 min ca (det føltes som en evighed) og endelig kommer der så en læge.
Han viser os ind i et værelse og vi snakker og får afvide at Torben har 'super' sæd..
Han havde 14 mio i første prøve og 15 i anden prøve.. Deres livlighed osv. lå på max så det var jo helt super og vi kunne SAGTENS bruge hans sæd.
Så blev det jo så min tur, og han taler så lidt om min rygning og og så gik vi videre..
Jeg har reglmæssig cyklus og fast æl, kunne han se ud fra blodprøve resultaterne..
Desværre har jeg haft klamydia.. Og det har jeg åbenbart haft så længe at min krop har dannet antistoffer.
Det betyder at den var meget slem, og måske kan ha lukket mine æggeledere.
Han scanner mig så indvendigt, og der er ingen væske omkring så det er et godt tegn.
Dog kunne han ikke sige om de var lukkede eller ej.
Så når jeg får mens, (regner med det kommer imorgen) så skal jeg ringe på klinikken og få tid til en gennemskyldning i næste uge.. ¨
Så vi ved faktisk ikke så meget endnu..
Dog spurgte jeg om hvis der er passage hvornår vi så går igang.
Og det bliver efter min næste mens, dvs den 3. maj ca skal jeg ringe og melde os til.
Men det er jo kun hvis de ikke er lukkede. Hvis de er det skal vi videre til reagensglas metoden...

Så alt i alt ved vi ikke en skid Men de er super søde, og vi følte os rigtig trygge og i gode hænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Team Putte

o1Mutte skriver:

Der bliver vi så ''mødt'' af en lap papir hvorpå der står at de er til frokost..
Så vi sætter os pænt og venter, og undre os lidt over at vi skal være der kl 13 når de åbenbart spiser lige der..
Nå men anyway.. Vi sidder så og venter i 10 min ca (det føltes som en evighed) og endelig kommer der så en læge.
Han viser os ind i et værelse og vi snakker og får afvide at Torben har 'super' sæd..
Han havde 14 mio i første prøve og 15 i anden prøve.. Deres livlighed osv. lå på max så det var jo helt super og vi kunne SAGTENS bruge hans sæd.
Så blev det jo så min tur, og han taler så lidt om min rygning og og så gik vi videre..
Jeg har reglmæssig cyklus og fast æl, kunne han se ud fra blodprøve resultaterne..
Desværre har jeg haft klamydia.. Og det har jeg åbenbart haft så længe at min krop har dannet antistoffer.
Han scanner mig så indvendigt, og der er ingen væske omkring så det er et godt tegn.
Så når jeg får mens, (regner med det kommer imorgen) så skal jeg ringe på klinikken og få tid til en gennemskyldning i næste uge.. ¨
Og det bliver efter min næste mens, dvs den 3. maj ca skal jeg ringe og melde os til.
Men det er jo kun hvis de ikke er lukkede. Hvis de er det skal vi videre til reagensglas metoden...

Så alt i alt ved vi ikke en skid Men de er super søde, og vi følte os rigtig trygge og i gode hænder

hvor dejligt der sker noget

Anmeld

2. april 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Åh for pokker. Har lægen ikke fortalt noget om svaret på den blodprøve?

Skal det så behandles nu eller hvordan pokker gør de sådan noget?

Håber det hele er iorden, og at i kan komme videre snart

Anmeld

2. april 2013

tweety2060

Tihi kender det godt, det med at få en tid og så det ikke "overholdes".... Det kan jo skyldes noget akut så det hele Er blevet skubbet... Men uden mad og drikke dur helten ikke
Tror det kan i ligeså godt indstille jer på en masse ventetid. Det er jo meget hormonelt betinget, så det bliver på dage og klokkeslet der passer ind i forhold til kroppen og dem....
Men dejligt at det er startet op

Anmeld

2. april 2013

o1Mutte

Team Putte skriver:

hvor dejligt der sker noget

Ja nu går det forhåbenlig snart stærkt Synes det har været ren ventetid indtil nu

Anmeld

2. april 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Åh for pokker. Har lægen ikke fortalt noget om svaret på den blodprøve?

Skal det så behandles nu eller hvordan pokker gør de sådan noget?

Håber det hele er iorden, og at i kan komme videre snart

Nej, overhovedet ikke. Altså vidste jo godt jeg har haft klamydia, men anede intet om at jeg har haft det så længe, at det måske har ødelagt noget dernede Men HÅBER at der er fin passage og at vi snart kan komme videre

Anmeld

2. april 2013

o1Mutte

tweety2060 skriver:

Tihi kender det godt, det med at få en tid og så det ikke "overholdes".... Det kan jo skyldes noget akut så det hele Er blevet skubbet... Men uden mad og drikke dur helten ikke
Tror det kan i ligeså godt indstille jer på en masse ventetid. Det er jo meget hormonelt betinget, så det bliver på dage og klokkeslet der passer ind i forhold til kroppen og dem....
Men dejligt at det er startet op

Nej vi undrede os bare lidt over at de havde lagt tiden der Men det gik da også

Ja der er meget ventetid, men det lød til at vi kan komme igang ''med det samme'' hvis der er god passage Så det håber vi på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.