Fantastisk scanning af tvillingerne i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
4 synes godt om
2. april 2013

pcoramt

så har jeg været til NF scanning og hvor var det dog bare helt igennem fantastisk..

jeg blev rykket 2 dage frem så min termin nu er d.6/10 bliver dog sat i gang senest d.22/9 da det er tvillinger scanningsdamen var simpelthen så sød og fik taget de fineste billeder og som bonus fik vi os lige lov at få nogle i 3d/4d

hun gættede os på kønnet på tvilling 1. og det mener hun ligner meget en dreng.. lige som jeg selv sagde! tvilling 2. gemte de ædlere dele med navlesnoren..

vores risikotal lå meget højt så ingen grund til bekymring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

StudPsyk

Tillykke med de fine tvillinger! Må vi ikke se nogle billeder?

Anmeld

2. april 2013

tarkoflen

Det var en dejlig update! Stort tillykke med den gode skanning

Anmeld

2. april 2013

Louise H.

Stort tillykke med den gode scanning - glæder mig til at følge dig og din graviditet

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

endnu en gang stort tillykke søde, det rører mig så dybt at det går jer alle rigtig godt

Ja vi vil da snart se nogle billeder

Anmeld

2. april 2013

Benjamins'mor

Fantastisk.

Jeg synes jeg kunne ane en lille tissemand, men hun sagde det sagtens kunne være en pige da deres skamlæber på dette tidspunkt minder meget om en tissemand.

Men kunne da være sjovt hvis du fik en af hver .

Anmeld

2. april 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

så har jeg været til NF scanning og hvor var det dog bare helt igennem fantastisk..

jeg blev rykket 2 dage frem så min termin nu er d.6/10 bliver dog sat i gang senest d.22/9 da det er tvillinger scanningsdamen var simpelthen så sød og fik taget de fineste billeder og som bonus fik vi os lige lov at få nogle i 3d/4d

hun gættede os på kønnet på tvilling 1. og det mener hun ligner meget en dreng.. lige som jeg selv sagde! tvilling 2. gemte de ædlere dele med navlesnoren..

Billeder skal nok komme når jeg lige får noget strøm på ipaden

Anmeld

2. april 2013

mommy1991

pcoramt skriver:

Deeeejligt med en god scanning

Anmeld

2. april 2013

Babydrøm

pcoramt skriver:

Hvor dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.