hjæællpp... mht insemination/æg størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Sandradee82

Undskyld jeg har været så passiv her på det sidste - men det tog hårdt sidste gang vi ikke blev gravide..

er der andre som har prøvet at æggene på 13.dagen kun var 11 mm.. ??????

jeg er helt frustreret...   de siger at jeg nok først skal insemineres på mandag.. men det er på 19.dagen ...

nogen der har prøvet det samme ??

Hilsen lille frustrerede mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Mutti2B

Mit svar er nok ikke lige det du har lyst til at læse, men de gange jeg er blevet insemineret (på mellem 12. og 14. dagen) har de været fra 20mm til 24mm. Men jeg har heller ikke fået hormoner eller taget æl-sprøjte.

Anmeld

2. april 2013

tweety2060

Nej. DEsværre men er heller ikke blevet insemineret andet end 1 gang.
Men er det ikke fordi der er størst sandsynlighed for det at lykkes på19 dagen for der er din krop mest klar.????
Ønsker jer held og lykke!!

Anmeld

2. april 2013

WantingBaby2012

Sandradee82 skriver:

Undskyld jeg har været så passiv her på det sidste - men det tog hårdt sidste gang vi ikke blev gravide..

jeg er helt frustreret...   de siger at jeg nok først skal insemineres på mandag.. men det er på 19.dagen ...

Nogle er bare længere tid om at modne æg. Jeg selv er igang med min 2. ICSI, og sidst var mine æg først klar på 18. dagen og nu er jeg på 11. dagen og skal scannes igen på fredag fordi de ikke er helt store nok (mellem 8-11 mm). Så vi må bare være tålmodige, os der modner æg lidt langsommere end normalt 

Held og lykke 

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

Sandradee82 skriver:

jeg kan ikke huske hvor stort mit var omkring 13 dagen, men tror ca samme str,
og jeg blev insemineret på 19 dagen hvor jeg pludselig havde to æg begge 21 mm og jeg blev gravid.

Min gyn siger at de beregner at ægget vokser ca 2 mm pr dag. så den kan sagtens nå at få en fin størrelse

Anmeld

2. april 2013

Sandradee82

Tusind tak for jeres svar ... skal nok bare prøve at få lidt ro i mit sind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.