Nupo - dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.677 visninger
22 svar
2 synes godt om
2. april 2013

Fuglemor

Er der nogen af jer der har oplevet dårlig mave i forbindelse med opstart af nupo?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

B&J

det kan det sagtens for du skal huske, det er jo ikke alm mad men væske, og hvis du plejer at spise lidt mere usundt så kan det også sætte igang i tarmene

Anmeld

2. april 2013

Tigger

Ja

Man skal huske, at drikke masser af vand ved siden af. Jeg stoppede med det, for at få balancen i maven tilbage. Da jeg havde det, startede jeg igen og denne gang uden problemer.

Anmeld

2. april 2013

Fuglemor

B&J skriver:

det kan det sagtens for du skal huske, det er jo ikke alm mad men væske, og hvis du plejer at spise lidt mere usundt så kan det også sætte igang i tarmene

Ja må nok indrømme at jeg har spist for udsendt. Så det er nok det. For den tredje portion var slet ikke så slem, og drikker en halv liter i mellem hver portion nu så det har hjulpet.

var bange for at jeg ville være nødt til at stoppe igen.

Anmeld

2. april 2013

Fuglemor

Tigger skriver:

Ja

Man skal huske, at drikke masser af vand ved siden af. Jeg stoppede med det, for at få balancen i maven tilbage. Da jeg havde det, startede jeg igen og denne gang uden problemer.

Det var jeg nok lidt dårlig til i starten. Det gik meget bedre efter at jeg drak en halv liter mellem to portioner. 

Anmeld

2. april 2013

B&J

Mor12 skriver:

Ja må nok indrømme at jeg har spist for udsendt. Så det er nok det. For den tredje portion var slet ikke så slem, og drikker en halv liter i mellem hver portion nu så det har hjulpet.

var bange for at jeg ville være nødt til at stoppe igen.

nej det er bare tarmene der renser ud

Anmeld

2. april 2013

Fuglemor

B&J skriver:

nej det er bare tarmene der renser ud

Så behøver jeg ikke være så nervøs. Tusinde tak for hjælpen.

forresten jeg spiser det 6 gange om dagen. Sker der noget ved man en gang i mellem skifter et måltid ud med aftensmad?

Anmeld

2. april 2013

B&J

Mor12 skriver:

Så behøver jeg ikke være så nervøs. Tusinde tak for hjælpen.

forresten jeg spiser det 6 gange om dagen. Sker der noget ved man en gang i mellem skifter et måltid ud med aftensmad?

nej du må gerne spise aftensmad men NU ikke for fedt ellers ødelækker du det hele, start ud med max 2-3 kartofle eller 1½dl ris eller pasta og 1 stykke kød og sovs hvis den er mager og alt den grønt du kan spise....

Anmeld

2. april 2013

Fuglemor

B&J skriver:

nej du må gerne spise aftensmad men NU ikke for fedt ellers ødelækker du det hele, start ud med max 2-3 kartofle eller 1½dl ris eller pasta og 1 stykke kød og sovs hvis den er mager og alt den grønt du kan spise....

Åh det lyder godt. Har lige i dag vildt lyst til lasagne, men det må jeg have til gode. Skal man stadig tage de seks portioner nupo selv om man spiser et andet måltid?

Anmeld

2. april 2013

B&J

Mor12 skriver:

Åh det lyder godt. Har lige i dag vildt lyst til lasagne, men det må jeg have til gode. Skal man stadig tage de seks portioner nupo selv om man spiser et andet måltid?

nej så skal du tage et måltid væk ....

men når det er start stille og rolig ud feks med morgen maden, middag også aftensmaden også de 2 ander måltider. men HUSK grønt må du spise alt det du har lyst til lige meget hvad og hvornår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.