Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Der er 2 ugers forskel.
Der er 2 ugers forskel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise :-) skriver: Når ja, selvfølgelig
Når ja, selvfølgelig
Det fra 11+0 er ikke fra samme slags scannings maskine, det er scannet med en indvendig scanner. Men ja, der sker utrolig meget.
Indholdet er stadig det samme, man kan virkelig se forskel Kan huske det fra min egen graviditet, der blev jeg også forbløffet over at se forskel fra gang til gang (fra uge 27-31 blev jeg scannet hver 14. dag og derefter hver 3. dag)Det var primært da jeg blev scannet hver 14. dag, man nemmest kunne se forskel
Det er facinerende at det går SÅ stærkt!! TILLYKKE med den veloverstået scanning Det er SÅ dejligt at se de små pus ♥
Benjamins'mor skriver: Har idag været til nakkefoldsscanning, og det gik rigtigt godt. Fik nogle super fine tal, som var langt over 1:20000, babyen havde det rigtigt godt, og damen kunne mærke baby sparke da hun scannede. Baby kommer til at minde meget om Benjamin, rigtigt lange ben og store fødder. Glæder mig til D. 11 hvor vi skal til kønsscanning. Termin er stadig 8 oktober, er 13+0 idag. Billede 1 - 8+1.Billede 2 - 11+0.Billede 3,4,5 - 13+0.
Har idag været til nakkefoldsscanning, og det gik rigtigt godt. Fik nogle super fine tal, som var langt over 1:20000, babyen havde det rigtigt godt, og damen kunne mærke baby sparke da hun scannede. Baby kommer til at minde meget om Benjamin, rigtigt lange ben og store fødder. Glæder mig til D. 11 hvor vi skal til kønsscanning. Termin er stadig 8 oktober, er 13+0 idag. Billede 1 - 8+1.Billede 2 - 11+0.Billede 3,4,5 - 13+0.
Tillykke med en veloverstået nf
Tillykke med den gode scanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128