Klistermærke-børne kædebrev -nogen der har lyst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
17 svar
2 synes godt om
2. april 2013

kirsti

Noah (læs mig) er den "heldige" modtager af et børne-klistermærke kædebrev, desværre er vi forældre ik lige blevet spurgt først så nu skal jeg finde 5 modtagere!

Er der nogen af jer der har lyst til at være med i legen? Jeg vil ik bare sende det til 5 af Noahs legekammerater så de ufrivilligt "hænger på den"

Man skal sende til den øverste på listen der består af to navne og til 5 af ens egne venner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Valle81

Synes det er en sød leg. Min datter deltog også, sendte troligt til 5, øen modtog desværre aldrig et eneste retur:-[

Anmeld

2. april 2013

Koen.

Hvad går det ud på? Lærke er godt nok kun 3 men elsker post

Anmeld

2. april 2013

kirsti

Valle81 skriver:

Synes det er en sød leg. Min datter deltog også, sendte troligt til 5, øen modtog desværre aldrig et eneste retur:-[

Her er der kun to navne på listen og man sender selv til den ene så der skulle være en chance og så står der at man skal returnere brevet hvis man ik vil lege med!

jeg synes som sådan også det er en sød leg, foretrækker nok bare at blive spurgt først

Anmeld

2. april 2013

kirsti

Tanja. skriver:

Hvad går det ud på? Lærke er godt nok kun 3 men elsker post

Jeg har vedhæftet et billede af brevet så kan du læse det, det er nok nemmest

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså man ska så sende brev til i alt 5 andre børn? Eller forstå jeg det ik??

Syntes det er så fedt at du spørg inden i sender! Vh stine

Anmeld

2. april 2013

Koen.

kirsti skriver:

Jeg har vedhæftet et billede af brevet så kan du læse det, det er nok nemmest

Ej det ville klart være et hit for Lærke det vil vi godt være med til

Anmeld

2. april 2013

kirsti

StineW79 skriver:

Altså man ska så sende brev til i alt 5 andre børn? Eller forstå jeg det ik??

Syntes det er så fedt at du spørg inden i sender! Vh stine

Jeg hader at få sådan noget uden at blive spurgt så derfor spørger jeg også selv!

altså hvis jeg nu sender til dig så sender jeg brevet og et ark klistermærker og du skal så sende 1ark klistermærker til det øverste navn på listen og så sletter du det navn og så jeres navn i bunden! 

brevet med jeres navn skal så sendes til 5 sammen med et ark klistermærkeer

Anmeld

2. april 2013

kirsti

Tanja. skriver:

Ej det ville klart være et hit for Lærke det vil vi godt være med til

Oki super, sender du adressen i en pb så skal vi lave et fint brev

har hun nogen favorit temaer Til klistermærker?

Anmeld

2. april 2013

Frk. Himmelblå

kirsti skriver:

Noah (læs mig) er den "heldige" modtager af et børne-klistermærke kædebrev, desværre er vi forældre ik lige blevet spurgt først så nu skal jeg finde 5 modtagere!

Er der nogen af jer der har lyst til at være med i legen? Jeg vil ik bare sende det til 5 af Noahs legekammerater så de ufrivilligt "hænger på den"

Man skal sende til den øverste på listen der består af to navne og til 5 af ens egne venner.

Er godt nok ikke interesseret, men vil lige fortælle, at jeg også modtog et uden at være blevet spurgt. Og så stoppede det altså lige der! Jeg sendte ikke videre. Jeg kan ikke fordrage den slags tvangsindlæggelse..

Så respekt for, at du vil spørge ad først. Ville ønske at alle ville tænke sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.